Sapanca dönüşü Kartepe girişinde görmüştüm sizi. Hava durumuna inanıp motorla değil de arabayla gittiğim için epey bi imrenmiştim size![]()
inşallah birgün motorlarlada karşılaşmamız dilegiyle...
motorlar korumalıklar fotolar herşey kalite kokuyogezide süper olmuş elinize sağlık
planda degişiklik olmazsa ordayım inşallah...ne güzel bir gezi olmuş, 29 mayısta yuvacık gezisine de geliyo musunuz acaba? orda görüşebilir motosikletlerinizde çok uyumlu![]()
güzel gezi olmuş o güzergahı hep kullanırım o taraflara gittiğimde ama maşukiyeye hiç gitmedim inşaallah yakın,paylaşımınız için saolun