- Konu Yazar
- #1
haremden eminönüne araba vapuruyla geçmek bana çok mantıklık geliyor, özellikle
trafik yoğun olduğunda tahminimce diğer arabalar gibi sıra beklemeden de girebiliriz. ama hiç denemedim bu yöntemi kullanan var mı içinizde? sizce bu yöntem işe yarar mı? hem arabadakiler de fene kıl olur bize direk girersek vapura de mi

trafik yoğun olduğunda tahminimce diğer arabalar gibi sıra beklemeden de girebiliriz. ama hiç denemedim bu yöntemi kullanan var mı içinizde? sizce bu yöntem işe yarar mı? hem arabadakiler de fene kıl olur bize direk girersek vapura de mi