- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 10,369
Bu arada uygulamalardan daha ucuza yiyebiliyorsunuz. Mesela karşımda yeni bir dönerci açıldı. Zurna Dürüm 140 lira patates 80 lira ikisi 220 lira
Trendyolda kampanyası var aynı menüyü 200 Tl 'ye veriyor. Joker de yakalarsam 150'ye geliyor.
Adam uygulamaya komisyon verdiği halde dükkandan sattığından daha ucuza veriyor uygulamada.
Mesela aynı adam telefonla sipariş verirsen dönere +20 koyuyor toplam 240'a geliyor. EE ben neden gidip alayım ki uygulamadan çat diye söylerim.
Bu arada böyle çok dükkan var ama genel olarak yüzyüze alışveriş daha uyguna geliyor standart uygulama fiyatlarına göre. Ancak ben joker / indirim kullanan ve takip eden birisi olarak gidip alacağım aylık tutarı uygulama üzerinden %30-40 civarı düşürüyorum.
market alışverişleri de öyle; migros özellikle cılgın kampanyalar yapıyor. Getirde de çok kampanya oluyor.
2025 yılında artık yüzyüze alışverişin hiçbir esprisi kalmadı; geçen LCW'da mont begendim okuttum barkodu. 1500 llraydı. LCW'nın uygulamasından çark çevirdim 1100 tl'e aynı montu satın aldım online olarak.
Esas konuya dönecek olursak;
Her işin belli zorlukları var; bunu kabul etmek gerekiyor. Ben kar fırtınada ister sakız sipariş veririm ister zurna dürüm istersem de su. Sen sisteme girip çalışıyorsan, sikayet etmeyeceksin. Ha diyorsan calıştıgım firma sıkıntılı; firmanı değiştir. Bütün esnaf kurye sistemleri zorunlu calıştırmıyor; kar fırtına varsa bas offline'ı ertesi gün devam et. Ben sipariş verdim diye sizin ağlamanızı dinlemek zorunda değilim sürekli sosyal medyadan.
Dipnot: bu arada yağmur yaparsa sipariş veren birisi değilm, yukardaki genel bir söyleme durumu. BEn vermiyorum diye iyi yürekli, sen veriyorsun diye kötü yüreklisin anlamına gelmez.
Tek sıkntı sosyal medyada "bize öncelkik verin yolda" noktasına kadar ayrımcılık isteyen kurye arkadaşlar ve işini düzgün yapmak isteyen kuryeleri de baskılamaya calısan leş patronlar.
Trendyolda kampanyası var aynı menüyü 200 Tl 'ye veriyor. Joker de yakalarsam 150'ye geliyor.
Adam uygulamaya komisyon verdiği halde dükkandan sattığından daha ucuza veriyor uygulamada.
Mesela aynı adam telefonla sipariş verirsen dönere +20 koyuyor toplam 240'a geliyor. EE ben neden gidip alayım ki uygulamadan çat diye söylerim.
Bu arada böyle çok dükkan var ama genel olarak yüzyüze alışveriş daha uyguna geliyor standart uygulama fiyatlarına göre. Ancak ben joker / indirim kullanan ve takip eden birisi olarak gidip alacağım aylık tutarı uygulama üzerinden %30-40 civarı düşürüyorum.
market alışverişleri de öyle; migros özellikle cılgın kampanyalar yapıyor. Getirde de çok kampanya oluyor.
2025 yılında artık yüzyüze alışverişin hiçbir esprisi kalmadı; geçen LCW'da mont begendim okuttum barkodu. 1500 llraydı. LCW'nın uygulamasından çark çevirdim 1100 tl'e aynı montu satın aldım online olarak.
Esas konuya dönecek olursak;
Her işin belli zorlukları var; bunu kabul etmek gerekiyor. Ben kar fırtınada ister sakız sipariş veririm ister zurna dürüm istersem de su. Sen sisteme girip çalışıyorsan, sikayet etmeyeceksin. Ha diyorsan calıştıgım firma sıkıntılı; firmanı değiştir. Bütün esnaf kurye sistemleri zorunlu calıştırmıyor; kar fırtına varsa bas offline'ı ertesi gün devam et. Ben sipariş verdim diye sizin ağlamanızı dinlemek zorunda değilim sürekli sosyal medyadan.
Dipnot: bu arada yağmur yaparsa sipariş veren birisi değilm, yukardaki genel bir söyleme durumu. BEn vermiyorum diye iyi yürekli, sen veriyorsun diye kötü yüreklisin anlamına gelmez.
Tek sıkntı sosyal medyada "bize öncelkik verin yolda" noktasına kadar ayrımcılık isteyen kurye arkadaşlar ve işini düzgün yapmak isteyen kuryeleri de baskılamaya calısan leş patronlar.