Karlı Bolu,da yayla macerası

Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
11 şubat 2007 pazar günü lazer 250 ile yaptığım Bolu,nun alpağut yaylasına karlı yollardan ulaşmak için yaptığım mücadelenin resimleridir sizlerle paylaşmak istedim.
pek fazla kendimi çekemedim farklı birkaç manzara resmini yakalamaya çalıştım

burası yola çıkmadan önce benim garajın önü

1.jpg


ilk dağ yoluna girişim


2.jpg



3.jpg


önceden geçen traktörün yoldaki izleri

4.jpg


yol ilerledik ce yokuslarda kar artıyo ve ilerlemek zorlaşıyor.

5.jpg


orman manzarısı

6.jpg


erenler mevkisindeki yatırların bulundugu bolgede mese agacı (anıt ağacı)

7.jpg


8.jpg


9.jpg


coban cesmesinde kısa bir su içme molası

10.jpg


11.jpg


evet yaylaya ulasmaya cok az kaldı

12.jpg


Bu da başka bi dağ manzarası

13.jpg


karın yuksekliğinden dolayı motorun istem dısı hareketlerde bulunması

14.jpg


artık yolun sonundayız..

15.jpg


bu karsıdan kar yagdıktan sonra sadece bir kişi geçmiş ve onun kanıtı :wiinkk:

16.jpg


nihayet yayla evine ulaştım ve bir gezi daha boylece sona erdi.. Tabi donusude bende saklı :p

17.jpg


tüm arkadaşlarımıza BOLU MT den sevgi ve saygılar... :rendeer:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
teşekkürler mersinde bu kadar kar yoktur gelinde sizi bolu da misafir edelim :)
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Üstat çok iyi olmuş. Karda iyi gezmişsin. Kar olayı ayrı bir güzel. Paylaşım için teşekkürler.

yolun açık olsun. görüşmek üzere.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmus paylaşı için teşekkürler kazasız belasız dönmen sevindirici
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
teşekkürler arkadaşlar... Adana mt gibi olamasakta elimizden geldigince gezilerimizi yapmaya calısıyoruz...
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
arka lastiği endura tipi takmıştım anca çıktı ama yinede karla çok mücadele verdim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
teşekkür

baba sagol sayende kar gördük biraz,adanada kar özlemdir.devamını isteriz,mesela sapanca gölü varmış güzel diyorlar.
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
baba sagol sayende kar gördük biraz,adanada kar özlemdir.devamını isteriz,mesela sapanca gölü varmış güzel diyorlar.

bolu da abat gölü var bir doğa harikasıdır ayrıca gölcükde var ormanın içinde cennet bir köşe oralarıda görmenizi isterim.bizde sizler için oraları görüntüleyeceğiz.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
güzel gezi olmus yılmaz abi birlikde daha kapsamlı gezilere bir el atalım yakın zamanda...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hocam karların içinde ne güzel gezi olmuş:) Belki birgün bizde böyle bir gezi yaparız.İstanbuldan çıkabilirsek tabi :(
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
çok güzel bir gezi olmuş hocam....bak işte motorcular olduğu sürece koskoca tüneli kim kullancak boşuna masraf ettiler.aynı masrafa devletimiz yoldan geçene motor dağıtsaydı daha ii olmazmıydı:queen:
 
Katılım
26 Tem 2006
Mesajlar
150
hocam karların içinde ne güzel gezi olmuş:) Belki birgün bizde böyle bir gezi yaparız.İstanbuldan çıkabilirsek tabi :(

her zaman bekleriz arkadaşlar.

çok güzel bir gezi olmuş hocam....bak işte motorcular olduğu sürece koskoca tüneli kim kullancak boşuna masraf ettiler.aynı masrafa devletimiz yoldan geçene motor dağıtsaydı daha ii olmazmıydı:queen:

hocam tünel ayrı bi meselede motorculuk gönül işi
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
paylasim icin tskkurler Lazer abii, agzimin suyu akti walla , bizim motorda gidermi orda acaba:mrgreen:
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
wayyy abim be vallla helal olsun sana süper olmuş ahhh istanbulda olmaycaktım seni yanlız bırakırmıydım hiç .zaferle apo tatlı su motorcuları gelmiyolar dimi sana ayak uyduramıyolardır anlıyom seni abi.istanbuldan sevgiler ve saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst