- Katılım
- 26 Tem 2006
- Mesajlar
- 150
- Konu Yazar
- #1
11 şubat 2007 pazar günü lazer 250 ile yaptığım Bolu,nun alpağut yaylasına karlı yollardan ulaşmak için yaptığım mücadelenin resimleridir sizlerle paylaşmak istedim.
pek fazla kendimi çekemedim farklı birkaç manzara resmini yakalamaya çalıştım
burası yola çıkmadan önce benim garajın önü
ilk dağ yoluna girişim
önceden geçen traktörün yoldaki izleri
yol ilerledik ce yokuslarda kar artıyo ve ilerlemek zorlaşıyor.
orman manzarısı
erenler mevkisindeki yatırların bulundugu bolgede mese agacı (anıt ağacı)
coban cesmesinde kısa bir su içme molası
evet yaylaya ulasmaya cok az kaldı
Bu da başka bi dağ manzarası
karın yuksekliğinden dolayı motorun istem dısı hareketlerde bulunması
artık yolun sonundayız..
bu karsıdan kar yagdıktan sonra sadece bir kişi geçmiş ve onun kanıtı :wiinkk:
nihayet yayla evine ulaştım ve bir gezi daha boylece sona erdi.. Tabi donusude bende saklı
tüm arkadaşlarımıza BOLU MT den sevgi ve saygılar... :rendeer:
pek fazla kendimi çekemedim farklı birkaç manzara resmini yakalamaya çalıştım
burası yola çıkmadan önce benim garajın önü
ilk dağ yoluna girişim
önceden geçen traktörün yoldaki izleri
yol ilerledik ce yokuslarda kar artıyo ve ilerlemek zorlaşıyor.
orman manzarısı
erenler mevkisindeki yatırların bulundugu bolgede mese agacı (anıt ağacı)
coban cesmesinde kısa bir su içme molası
evet yaylaya ulasmaya cok az kaldı
Bu da başka bi dağ manzarası
karın yuksekliğinden dolayı motorun istem dısı hareketlerde bulunması
artık yolun sonundayız..
bu karsıdan kar yagdıktan sonra sadece bir kişi geçmiş ve onun kanıtı :wiinkk:
nihayet yayla evine ulaştım ve bir gezi daha boylece sona erdi.. Tabi donusude bende saklı
tüm arkadaşlarımıza BOLU MT den sevgi ve saygılar... :rendeer: