Kardeşimin Son Model Kasklı Açacağı :D

Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Tek Tek Resimlerini Çektim Vallahi Kardeşimden Gördüm Çok Hoşuma Gitti Sizlere Paylaşmak İstedim :queen::queen:

2456.jpg


2461.jpg


2469.jpg


2473.jpg


2478.jpg


2482.jpg


:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
evet bide ısıtıcı vardı ama benzin değilde sanırım lastik alana veriyolardı yanılmışta olabilirim
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
26
benim hatırladığım çocukken kask şeklindeki televizyonlar vardı :) çok imrenirdim :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Kask şeklinde su ısıtıcı değil termos veriyorlardı :p 4 Lastik alana...

Acacak güzelmiş gerçekten ama bende ilk içki açacagı sandım :)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
süper yaa, çocukların ilgisini çekmek için ne yapacağını sapıttı bu kırtasiyeciler yavv.
Geçenlerde bi kırtasiyeye girmiştim, olmaz böyle birşey dedim yaa, herşey oyuncağa dönmüş valla, işlevsellik ikinci plana atılmış hep :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst