- Katılım
- 8 Ara 2011
- Mesajlar
- 694
- Konu Yazar
- #1
Bugun sabah kardesim işten gelirken bölünmemiş yolda karşıdan gelen bir aracin baska bir aracı sollamasi ve kacacak yer birakmamasi sebebiyle kaza yaptı.
Önce kaldirima vurmuş ve ve kaldirimin bittigi yerden yaklasik 2 metre yuksekten motordan ayrilarak yere düşmüş. Baş uzerine direk düstugunden omurlardan biri kırik. Hastanede şuan.
Kazaya sebebiyet veren araç hic durmadan kaçmış. Plaka alanda yok. Ancak askeriye nizamiyesi onunde oldugundan kameralardan tespit edilebilir.
Olay adli vaka olarak kayıtlara geçti. Motosiklet benim adima kaza esnasinda kask vardı ve sigorta muayene hepsi tam.
Karşı taraf tesbit edildiginde şikayetçi olacagim. İzlemem gereken yol nedir.
Önce kaldirima vurmuş ve ve kaldirimin bittigi yerden yaklasik 2 metre yuksekten motordan ayrilarak yere düşmüş. Baş uzerine direk düstugunden omurlardan biri kırik. Hastanede şuan.
Kazaya sebebiyet veren araç hic durmadan kaçmış. Plaka alanda yok. Ancak askeriye nizamiyesi onunde oldugundan kameralardan tespit edilebilir.
Olay adli vaka olarak kayıtlara geçti. Motosiklet benim adima kaza esnasinda kask vardı ve sigorta muayene hepsi tam.
Karşı taraf tesbit edildiginde şikayetçi olacagim. İzlemem gereken yol nedir.