Kardeşim Temassız yaralanmalı kaza yaptı

Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Bugun sabah kardesim işten gelirken bölünmemiş yolda karşıdan gelen bir aracin baska bir aracı sollamasi ve kacacak yer birakmamasi sebebiyle kaza yaptı.

Önce kaldirima vurmuş ve ve kaldirimin bittigi yerden yaklasik 2 metre yuksekten motordan ayrilarak yere düşmüş. Baş uzerine direk düstugunden omurlardan biri kırik. Hastanede şuan.

Kazaya sebebiyet veren araç hic durmadan kaçmış. Plaka alanda yok. Ancak askeriye nizamiyesi onunde oldugundan kameralardan tespit edilebilir.

Olay adli vaka olarak kayıtlara geçti. Motosiklet benim adima kaza esnasinda kask vardı ve sigorta muayene hepsi tam.

Karşı taraf tesbit edildiginde şikayetçi olacagim. İzlemem gereken yol nedir.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
etraftan olabildigince kamera kaydı bol.. onun dısında zaten sikayetci olmussunuz insallah bulunur.. kardesine de gecmiş olsun...
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
Etrafta hicbir dukkan yok. Sadece askeriye nizamiyesinin önunde gerçeklesmiş kaza. Hastane polisi kaza raporu tuttu. Ayrica bagli bulundugumuz bolgedeki karakolda rapor tutacak. Kazada kardesim daha coddi yaralanabilitdi. Motor hasar almış otoparka çekmişler. Bunun maliyeti var. Cebindeki telefon parcalanmış. Hastanede korse aldim 100 liraya. Fabrikada çalısıyordu işinden olma ihtimali var.
 
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
En garanti ve temiz bilgi bulunduğun bölgedeki adliyedeki savcıyla konuşmak olur.
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Geçmiş olsun. Benim dedeme araba çarpmıştı sokakta. Kalçası kırılmıştı hayat ona çok zor hale geldi. Eski halinden eser kalmadı. Kaçıp gitmişti çarpan şahıs. 1.5 sene oldu sonuç yok. Bir kamera kaydı var plaka okunmuyor. Umudu kestik zaten. İnşallah siz bulursunuz da bu kansızlar cezasını alır.
 
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
6
geçmiş olsun..umarım karşı taraf en ağır cezayı alır.. şerefsiz herif.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst