Karda Ağasar gezisi ve pikniği

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yaptığımız gezi ve piknik, geçen sene görev yaptığım Trabzonun Şalpazarı ilçesinin yaylalarında gerçekleşti. Bu piknikle eski günleri yadettik.

ilk hazırlıklar



motorların karnını doyurduk ilk önce




ilk molamız







karşıdaki dağların arkasına gideceğiz



irtifa alıyoruz



Fotoğrafın solundaki Turgay hoca.geçen sene sürekli gezi ve piknik yaptığım yegane arkadaşım



teyzemizi de çekelim dedik. az muhabbet ettik,neşe dolu birisiydi.insan onlarla konuşunca ayrı bir huzur alıyor.hayır dularını aldık,yola devam ettik.
















Burası her zaman çayını içtiğimiz Mustafa amcanın kahvesi.sol taraftaki Mustafa amcamız.Burası Şıhkıran köyü. yüksek rakımlı bir yerdir.







Bu amcamız da çinli motoruyla 70000 civarı yol yapmış.muhabbet edip fotoğrafını çekiyoruz.



Karda maceramız başlıyor:)















Kaymayı da ihmal etmiyoruz tabi:cherry:











Ateşimizi güzelce yakıyoruz







Biraz? ilkel metotlarla pişirip yiyoruz idare edin:p







Bu çayımızdan vazgeçemiyoruz. odun ateşinde aliminyum demlikte soğukta çayın tadı bir başka oluyor.







Dönüşte kar bastırıyor:pr: ama çok zevkliydi








 
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
171
:wiinkk:çok güzel kareler mekan ayrıca harika helal olsun valla böyle bi havada cesaret edipte çıkamam
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Karda seyrederken çok ciddi tehlikeler var mı? Misal, son karelerdeki gibi.
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
Karadenizin her yeri güzel, ve doğal. Odun sobasının başındaki sohbetler unutulmaz
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
:wiinkk:çok güzel kareler mekan ayrıca harika helal olsun valla böyle bi havada cesaret edipte çıkamam

biz cesaret ettik çıktık:cherry: teşekkürler. hiç yapmadığımız bir şey değildi. tecrübe kazandık artık:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

süpersiniz arkadaşlar,:cat:

teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 ----------

Karda seyrederken çok ciddi tehlikeler var mı? Misal, son karelerdeki gibi.

yol tamamiyle buzlu değilse sorun yok. taze kar zaten kaymıyor. 1.vites çok rahat gidiliyor. ama zemin biraz buzluysa çok feci kayıyor. düşme tehlikesi var. ama son karelerde o kar yeni yağdığından 2.vitesle çok rahat indik o yolu.
yine de çok dikkatli olmak lazım.
teşekkürler:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2010
Mesajlar
332
vay kardesım helal valla tebrık ederim bı daha söyluyorumda keske sen ızmıtte olaydında kartalkayaya bile çıkardık yaşasın 125 cc kardeslıgı:p
 
Katılım
11 Ara 2010
Mesajlar
18
of offf .karda yürümeyi , kaymayı ,kardan adam yapmayı, kar topu oynamayı özledim.6 yıldır Antalya'dayım buralara kar yağmıyor maalesef.neyse.
çok güzel yerler.güzel bir gezi olmuş.fakat bişey dikkatimi çekti turgay hocanın kaskı yokmu?
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
vay kardesım helal valla tebrık ederim bı daha söyluyorumda keske sen ızmıtte olaydında kartalkayaya bile çıkardık yaşasın 125 cc kardeslıgı:p

teşekkürler. izmitte olsaydım sizinle Kartalkayadan Uludağa bile giderdik:cherry: 125 cc kadeşliğimiz daim olsun:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
of offf .karda yürümeyi , kaymayı ,kardan adam yapmayı, kar topu oynamayı özledim.6 yıldır Antalya'dayım buralara kar yağmıyor maalesef.neyse.
çok güzel yerler.güzel bir gezi olmuş.fakat bişey dikkatimi çekti turgay hocanın kaskı yokmu?

teşekkürler. zaten biz de deniz kenarındayız ama kar için yukarılara gidiyoruz. yoksa buralara da kar yağmıyor pek.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:51 ----------

Benim gibi bir deli bulayım ben de çıkacağım yakında. :)

valla akıllımıyız delimiyiz biz de anlayamıyoruz. herkesten daha mutlu oluyoruz. temiz hava,macera,hoş sohbet.
siz yine de bi deli bulun:queen: pişman olmazsınız.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 ----------

valla iyi cesaret...
tebrikler...

cesaretle pek ilgili olduğunu düşünmüyoruz aslında. bunun adı olsa olsa macera ruhu hepsi bu... dikkatli olduğun sürece -ki motor kullanıyorsan dikkatli olman kaçınılmaz-gidilemeyecek yer yok. :wiinkk:teşekkürler.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
176
çok güzel gezi niyetlenip gerçekleştirmek asıl zor kısmı siz şanslısınızki yanınıza arkadaş bulabiliyosunuz ben malesef dağlara kar görmeye tek gidiyorum. yaptığınız gezileri ve çektiğiniz kareleri forumda özellikle arıyorum :) gezilerinizi bol karelerle ölümsüzleştirip bizlerle paylaşmanız dileğiyle
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Süpersiniz tebrik ederim.

teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:46 ----------

çok güzel gezi niyetlenip gerçekleştirmek asıl zor kısmı siz şanslısınızki yanınıza arkadaş bulabiliyosunuz ben malesef dağlara kar görmeye tek gidiyorum. yaptığınız gezileri ve çektiğiniz kareleri forumda özellikle arıyorum :) gezilerinizi bol karelerle ölümsüzleştirip bizlerle paylaşmanız dileğiyle

evet,arkadaşınızın olmaması kötü bir durum. tek gezi de güzel oluyor ama herşeye rağmen tehlikeli,ıssız yerlere gidiyosun,nolur nolmaz,motor bozulur,kaza yapılır,herşey başına gelebilir.ben tek gezilerimde bunları göze alıp gidiyorum. siz de de maceracı ruh var ki göze alıyosunuz. inşallah yanınıza motoru olan biri bulursunuz da gezinizin tuzu biberi olur.
forumda yok mu sizin oralardan?
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kuryelik yıllarında kardan adam ve kardan motor olduğum günler geldi aklıma.. galiba yaşlanıyorum....
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
449
güzel bi gezi olmuş benimde bi arkadaşı alıp bi dağ bulup cıkasım geldi :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst