- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Yaptığımız gezi ve piknik, geçen sene görev yaptığım Trabzonun Şalpazarı ilçesinin yaylalarında gerçekleşti. Bu piknikle eski günleri yadettik.
ilk hazırlıklar

motorların karnını doyurduk ilk önce

ilk molamız


karşıdaki dağların arkasına gideceğiz

irtifa alıyoruz

Fotoğrafın solundaki Turgay hoca.geçen sene sürekli gezi ve piknik yaptığım yegane arkadaşım

teyzemizi de çekelim dedik. az muhabbet ettik,neşe dolu birisiydi.insan onlarla konuşunca ayrı bir huzur alıyor.hayır dularını aldık,yola devam ettik.




Burası her zaman çayını içtiğimiz Mustafa amcanın kahvesi.sol taraftaki Mustafa amcamız.Burası Şıhkıran köyü. yüksek rakımlı bir yerdir.


Bu amcamız da çinli motoruyla 70000 civarı yol yapmış.muhabbet edip fotoğrafını çekiyoruz.

Karda maceramız başlıyor




Kaymayı da ihmal etmiyoruz tabi:cherry:



Ateşimizi güzelce yakıyoruz


Biraz? ilkel metotlarla pişirip yiyoruz idare edin


Bu çayımızdan vazgeçemiyoruz. odun ateşinde aliminyum demlikte soğukta çayın tadı bir başka oluyor.


Dönüşte kar bastırıyor
r: ama çok zevkliydi



ilk hazırlıklar

motorların karnını doyurduk ilk önce

ilk molamız


karşıdaki dağların arkasına gideceğiz

irtifa alıyoruz

Fotoğrafın solundaki Turgay hoca.geçen sene sürekli gezi ve piknik yaptığım yegane arkadaşım

teyzemizi de çekelim dedik. az muhabbet ettik,neşe dolu birisiydi.insan onlarla konuşunca ayrı bir huzur alıyor.hayır dularını aldık,yola devam ettik.




Burası her zaman çayını içtiğimiz Mustafa amcanın kahvesi.sol taraftaki Mustafa amcamız.Burası Şıhkıran köyü. yüksek rakımlı bir yerdir.


Bu amcamız da çinli motoruyla 70000 civarı yol yapmış.muhabbet edip fotoğrafını çekiyoruz.

Karda maceramız başlıyor




Kaymayı da ihmal etmiyoruz tabi:cherry:



Ateşimizi güzelce yakıyoruz


Biraz? ilkel metotlarla pişirip yiyoruz idare edin


Bu çayımızdan vazgeçemiyoruz. odun ateşinde aliminyum demlikte soğukta çayın tadı bir başka oluyor.


Dönüşte kar bastırıyor


