karayılan scooter görüşlerinizi bekliyo

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
öncelikle hiçbi fark göremedim diyen arkadaşımızı aydınlatayım işte motorun eski hali
my.php
[/URL][/IMG]şimdide emniyet müdürüme gelelim müdürüm dün yazdıklarıma aldırma olumsuz tepkilere sinirlenmiştim ondan oldu kişisel bilgilerine bakmadan konuştum kusurumuz olduysa affola :) arkadaşlar beğenen beğenmeyen herkese teşekkür ediyorum yorumlarınız için sölemeden geçemicem extrema arkadaşım ben zaten akıllı biri değilim delinin tekiyim param çoktu harcadım zevkim buydu buna boyadım sanada saygılarımı sunuyorum :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Paşam bu mesajla seni bi nevii testten geçirmiş sayılırım.. İnsanın hatasını görüp de kabüllenmesi erdemliğini gösterir..Erdemli olduğun belli.Topic açıp "evet yorumlarınız" dediğin zaman iyi ve ya kötü yönündeki mesajları kabül etmek gerekir..
Dikkatli okuduysan önceki msjımda emeğe ne kadar değer verdiğimi anlamışsındır..Saygılar AGA,,:cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşım ben şahsi görüşlerimi söyledim şimdi güzel olmuş tebrikler deseydim yalancı olucaktım..
Sonuçta demokratik bir ülkedeyiz.. Keşke yapmasaydın da demedim sen beğendiysen sorun yok ama ben olsam yapmazdım..
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
arkadaşlar özellikle müdürüm tekrar özür diliyorum çoğu zaman sinirliyken dikkatsiz davranıyorum işte insanız hata yaparız demi :) neyse ama extrema arkadaşım tamam beğenirsin beğenmessin saygı duyarım fakat ben olsaydım yapmazdım 150 lira para harcayan akıllı değildir gibi kelimeler yani nebiliyim abes kaçtı biraz demi saygılarımla :rendeer:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yok ben orda akıllıca değil derken herkezı kastedmedim bence akıllıca değil yazıyo orada :)
Ama dediğim gibi sen beğendiysen sorun yok..
Ona bakarsan bende 2 zamanlı bitik motorları alır toplarım banada tepki gösterirler ama zevk işi bu kımseyede kırılmadım sımdıye kadar
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
geldim müdürüm :mrgreen:extrema arkadaşım tamam sorun yok zaten dediğin gibi zevkler ve renkler meselesi bu işler :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Makinan 10 numara olmuş.Emeğine ve kesene sağlık Babocan...
Bi emrin olursa bizler burdayız..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst