- Katılım
- 9 Haz 2007
- Mesajlar
- 638
- Konu Yazar
- #21
öncelikle hiçbi fark göremedim diyen arkadaşımızı aydınlatayım işte motorun eski hali
[/URL][/IMG]şimdide emniyet müdürüme gelelim müdürüm dün yazdıklarıma aldırma olumsuz tepkilere sinirlenmiştim ondan oldu kişisel bilgilerine bakmadan konuştum kusurumuz olduysa affola
arkadaşlar beğenen beğenmeyen herkese teşekkür ediyorum yorumlarınız için sölemeden geçemicem extrema arkadaşım ben zaten akıllı biri değilim delinin tekiyim param çoktu harcadım zevkim buydu buna boyadım sanada saygılarımı sunuyorum :rendeer: