Paşam emeğe herzaman sonsuz saygım vardır fakat maddi olarak bişey yapmamış be...Tabi bana göre bu..Sadece turuncu boya...Ekzoz bile orjini....Bu kadar büyütme kafanda ... Seni modifiye hevesinden mahrum etmesine olanak verme..Evet bu resimlerin sahibiyle konusmak için bayağı uğraşmıştım...
Harbiden yaptığının maddi masrafralarının yanında aşırı emekte harcanmış...
Bendede böyle bir makina var ama nerede bende boyatacak cesaret![]()
Paşam emeğe herzaman sonsuz saygım vardır fakat maddi olarak bişey yapmamış be...Tabi bana göre bu..Sadece turuncu boya...Ekzoz bile orjini....Bu kadar büyütme kafanda ... Seni modifiye hevesinden mahrum etmesine olanak verme..
Ucuza da bu işler oluyo..
İstersen bu linkime bi bak...Yanlız tamamını okuman lazım modifiyeden korkmaman ve bilgilenmen için..:cat:
.
.http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/37478-modifiye-ile-yeniden-dogus.html