KaraŞimŞeğim Gitti :(..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eVet ArKadaşLar KaraŞimŞeğim BideNeM Zatım Gitti SAtıLdı Bayramdan Sonra Vedalaşıyorum DüldülümLe oooOF ooF :(... :salut::salut::salut::salut:


Nuxus 250 Vb. Bu tarzda Temiz İkinci eL bişiyLer GörenLerin Duyanların HaberLerini beqLiorum :(... :salut::salut::pr::pr:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
hayırlısı olsun eraycım buluruz sana göre bişeyler sen şindi artçımı olucan len:cherry:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Üzüldüğün şeye bak kardeşim.Daha iyisini almak için satıyorsun sonuçta.Boşver:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kafama göre bi motor olsa bende satacam.üzülme baq yenisini alıyomuşsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ewt arkadaşlar saoln :) gitti kara kaçan ım :p duyanlara duymayanlara bi 250 Cc ve üstü scooter lazım :D oğlumve gürkan abi ay pardon oğlumveben :) abi artçın olabilirmiyim size çok kanım kaynadıda :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oda sinek gibi kalıyo yau :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hayırlısı olsun romeo umarım istediğin motosiklete en kısa sürede kavuşursun yoksa karakaçanın yoklugu fena yıkar :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha hala üstünde olmama rağmen yoqluğunda nası geçiceğini düşünüorum yau :) artçı olmak nası bi duygu oğlumveben den örencektim seni gördüm sana soriim :p daimii artçıdan öörenmek bi başka olur :p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
daha hala üstünde olmama rağmen yoqluğunda nası geçiceğini düşünüorum yau :) artçı olmak nası bi duygu oğlumveben den örencektim seni gördüm sana soriim :p daimii artçıdan öörenmek bi başka olur :p

artcı olmak hem çok rahat hemde ciddi bi cesaret
düşünsene motosikleti kullanana güvenmekten başka çaren yok hiç bişeye müdahale etme şansın yok sorun var mı yokmu bilgin yok
sadece güvenmek zorundasın güvenini yitirdiğin an yada küçücük bi tereddütün hem senin hem motosikleti kullanan arkadaşın hayatına mal olabilir malesef
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
artcı olmak hem çok rahat hemde ciddi bi cesaret
düşünsene motosikleti kullanana güvenmekten başka çaren yok hiç bişeye müdahale etme şansın yok sorun var mı yokmu bilgin yok
sadece güvenmek zorundasın güvenini yitirdiğin an yada küçücük bi tereddütün hem senin hem motosikleti kullanan arkadaşın hayatına mal olabilir malesef

sen artık bu konuda doktora bile yaparsın :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

sen artık bu konuda doktora bile yaparsın :queen::queen::queen:

sanırım gürkan abi haklı :) doktora yaparsın yaqında :D abi hadi alıştırma yapalım ben motoru bırakiiim otoparka senin motorla qezelm :d
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst