Chopper almayı düşünüyorsan eğer 400 cc ye kadar tercih yapabilirsin. Ben acemilik dönemlerimde 350 spyder kullanmıştım(T gidon,uzun maşadır,oldukça ağır). İlk başta tereddüt etmiştim ama chopper alçak olduğu için kullanımı gayet kolay. Ayakların yere sağlam basarsa problemsiz kullanırsın.