Karakolda gecen gecem !

Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Abi ilk olarak olay bahsettiğim gibi ümraniye , çakmak yakınlarında oldu. Bizim sokakta olsa zaten motor benim camımın önünde duruyo ve giriş kattayım. Daha motor yere devrilmeden havada tutacak vaziyetteyim yani =) Tutamasam da polis gelmeden o adamın kemiklerinin yerini bayağı bir değiştirirdim benim diyen doktor düzeltemezdi.

Ayaklık konusunda cidden haklısın düşünemedim toyluğumuza geldi. Debriyaj kolunun ucu ancak yere değmiş birşey yok ön tarafta. Çanta konusuna gelince hala takmayı düşünmüyorum :bounce:

Plaka konusunda da sanki ben yanıp tutuştum tutmadığım takımın plakasını taşımak için gibi konuşmuşsun o da daha ilginç birşey. Parayı peşin verdim ve bu plakayı getirdiler. Ben de memnun değilim. Masrafsız bir çözüm yolu biliyorsan paylaş sevinirim.

Kapalı biryere koyma imkanım olsa inan sen daha ağzını açmadan koymuş olurdum. Ayda 80 kağıt para istediler. Ben 2 full depo benzin alırım o paraya. Ayrıca bizim mahallede kapalı otoparkda bile saklıyor olsaydım, olay misafirliğe gittiğimde oldu yani yine aynısı olacaktı.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi ilk olarak olay bahsettiğim gibi ümraniye , çakmak yakınlarında oldu. Bizim sokakta olsa zaten motor benim camımın önünde duruyo ve giriş kattayım. Daha motor yere devrilmeden havada tutacak vaziyetteyim yani =) Tutamasam da polis gelmeden o adamın kemiklerinin yerini bayağı bir değiştirirdim benim diyen doktor düzeltemezdi.

Ayaklık konusunda cidden haklısın düşünemedim toyluğumuza geldi. Debriyaj kolunun ucu ancak yere değmiş birşey yok ön tarafta. Çanta konusuna gelince hala takmayı düşünmüyorum :bounce:

Plaka konusunda da sanki ben yanıp tutuştum tutmadığım takımın plakasını taşımak için gibi konuşmuşsun o da daha ilginç birşey. Parayı peşin verdim ve bu plakayı getirdiler. Ben de memnun değilim. Masrafsız bir çözüm yolu biliyorsan paylaş sevinirim.

Kapalı biryere koyma imkanım olsa inan sen daha ağzını açmadan koymuş olurdum. Ayda 80 kağıt para istediler. Ben 2 full depo benzin alırım o paraya. Ayrıca bizim mahallede kapalı otoparkda bile saklıyor olsaydım, olay misafirliğe gittiğimde oldu yani yine aynısı olacaktı.

Tamam mantıklı açıklamalar yaptın...anlaşıldı...bidaha olmasın...:p

ama üzülüyoz be kardeşim işte...bizde kızıyoruz ...anla sende...

hırsızın hiç suçu yok acısını senden çıkartıyoz...sorry...:pale:


hafta içi uğrarız bi...kalsın dersen sorun yok...ama cüzi bir rakam çıkarsa belki yaptırırsın...ehliyeti alda yarın...çıkarız bi ara...
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Doğru söylüyosun da abi sonuçta ben de malımın düşmanı değilim. Ama herşey tahmin ettiğin gibi bütçe ile oranlı. Ben de isterim gece gözüm camda olmasın, 40 tane zincir ile kilit ile motoru bağlamayayım bineceğim zaman 10 dk sürmesin bunları çıkartmak ama...

Verilmiş sadakamız varmış bir sinyal ile yırttık diyelim..
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
dostum çok üzüldüm yav .daha yepyeni makina :pr:valla iyi o sinirle yakalamamışsın lavuğu .herife bak yaa neresinle içiyosa ..la arkadaş nası sinirlendim şimdi var ya:pr:çok şey söylemek istiyorum ama forum kuralları izin vermiyo....
terrorizer geçmiş olsun.:pr::pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Terror paşam Bak OZİ kardeşim asla böyle bir sıkıntı yaşamayacak...hemde asla...kapişş..







 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
dostum çok üzüldüm yav .daha yepyeni makina :pr:valla iyi o sinirle yakalamamışsın lavuğu .herife bak yaa neresinle içiyosa ..la arkadaş nası sinirlendim şimdi var ya:pr:çok şey söylemek istiyorum ama forum kuralları izin vermiyo....
terrorizer geçmiş olsun.:pr::pr:

Saolasın... Adresini alayım elemanın söz çağırıcam hep beraber gidicez =)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yav çok üzüldüm mete yav yepyeni motor benden bi hafta sonra almıştı .sen gözün gibi bak itin teki gelsin................neyse allahtan fazla bi hasar yok.
ne o sen gitmemişsin geziye uyuyamı kaldın?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun...İnşallah problemler kökünden çözülür...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
duvar tenisi yapalım lavuğu, hatta daha iyisi motorun arkasına bağlayıp ümraniyeden bizim eve kadar sürükliyelim....:queen:biraz abarttım galiba:cyclopsan
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
duvar tenisi yapalım lavuğu, hatta daha iyisi motorun arkasına bağlayıp ümraniyeden bizim eve kadar sürükliyelim....:queen:biraz abarttım galiba:cyclopsan

Yazık motorun anası ağlar. En iyisi el emeği :bounce:
Bir de kankam budaklı meşe odunu var onu da götürürüz :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
moruk siyah oje denesene bi benim eski scooter da bayaa işe yaramıştı
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav çok üzüldüm mete yav yepyeni motor benden bi hafta sonra almıştı .sen gözün gibi bak itin teki gelsin................neyse allahtan fazla bi hasar yok.
ne o sen gitmemişsin geziye uyuyamı kaldın?

reis sorma...8 e kurdum saati...uyanamamışım...11.30 da uyandım valla...yalan oldu gezi...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
:mrgreen::queen::queen:yav arkadaş ne adamsın yaa ..ama ne uykunu almışsındır var ya:cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
geçmiş olsun kardeşim yaa,çok üzüldüm.umarım tüm zararını karşılarlar :pale:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Kimliğinde akli dengesinin yerinde olmadığına dair bir ibare görmedim. Ama karakoldaki memurların dediğine göre de 2-3 hafta önce başka bir mahallede benzer bir olaydan yine getirmişler. Davacı olsam da akli dengesinin yerinde olmadığına dair bir rapor alacaklar ben de verdiğim dosya masrafı şudur budur masraf ile kalacağım.


böyle birisini tek başına sokakta dolaşma izni verenlere, kısacası akli dengesinin yerinde olmadığının ve bunun karşılığında bu kişinin sosyal sorumluluğunun üzerinde bulunan kişilere dava açabilirsin. eminim bi avukat bu konuda çözüm üretebilir.

benim anlamadığım bu adamın akli dengesi yerinde değildir. ve bu yüzden yaptığı şeylerden dolayı yargılanamaz....

iyi de o zaman ya onlara özel şehir yapın, ya rehabilite merkezi kurup orda eğitin,

yada ne bilim bişiler yapın :) tek başına gezmesine izin vermeyin. ona hakim olabilecek birisini vekil ve sorumlu tutun. ne bilim.

böyle durumlara biz karşı çıkmadığımız sürece devam edecek. akli dengesi yerinde olmasa bile bence arkasını bırakma derim böyle konuların.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst