Karakalem Resim Çizmek Çocuk Oyuncağı!!!!

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Coq, paşam güzel fakat çok hassas bir yerden yakalamışsın valla...

Şuanki tüzel kişi fiyatını net olarak bilmiyorum fakat biz bunu
kurumumuzdaki bilgisayara aldık...Kafama estiği zaman işimizi bu bilgisayardan
görüyoruz..

Aslında dedim ya hassas bir konu diye...

Normal bir laptop yaklaşık 700ytl felan...Ama gerçekte bu laptopların içindeki
Windows'un harici programlarını bizim ülkede satın almaya kalksanız laptopun 10
katı para ayırmanız gerekir..Programlar gerçekten fiyat olarak en pahalı olan
yazılımlardır bilişim sektöründe...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hocam;
Adobe'ye küçük bir katkımız olmuştu zamanında,
bu nedenle bana kıyak yapıp 1580 dolar civarı bir fiyata teklif ettiler.

Ondan sordum.:)

Sazan gibi vermeyeyim parayı şimdi.:mrgreen:

Geçenlerde siteye baktım amerikanyada 999 dolara satıyorlar.

:silent:

Ülem bunlar Türk yönetici mi aldı ne?

Kekleyecek adam mı arıyorlar...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olmuyor olmuyor olmuyor :pr:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
54
karakalem'e haksızlık etmeyin beyler-bayanlar!sadece basit bir bilgisayar filtresi bu:pr:sizin bilgisayarda 3 saniyede yaptığınız uygulama gerçekte baya emek istiyo.97 senesi bi Albert DURER desenim;1 hafta uğraştım..
drerzv9.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karakalem'e haksızlık etmeyin beyler-bayanlar!sadece basit bir bilgisayar filtresi bu:pr:sizin bilgisayarda 3 saniyede yaptığınız uygulama gerçekte baya emek istiyo.97 senesi bi Albert DURER desenim;1 hafta uğraştım..

İlk sayfada da yazmış zaten arkadaşlar. Fazla emek harcandığı muhakkak :bounce:

Peki 1 hafta aynı şekilde dursak siyahlimuzinle beni de karakalem çizer misiniz :cherry:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
saten günüzdeki fotoğraf çeken çoğu makine bu işi yapabiliyor yani programla uğraşmadan direkt bilgisayarınıza hazırını atıyorsunuz
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
photoshop daki standart filtreleri kullansan elinde daha çok done olurdu.

filtre olayı güzel ama hiçbiri düzgün bir karakalem çalışmasının yerini tutamaz..

ne demek istediğimi kendi çizdiklerimden bi kaç tanesini buraya koyduğumda hep birlikte görürüz.

fazla vaktim yok, yemek yemeliyim bunlarla idare edelim artık :)










 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
@asfaltmeleği ;

İkinci sıradaki arakalem çalışmandaki ilham aşdığın Ayşegül ALDİNÇ gibi geldi bana...:wiinkk:


Hepside çok güzel olmuş.:cat:.Emeğine ve yüreğine sağlık paşam...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
ellen çizdim progrm filan yok :p

gerçekten çok pratik bişymiş teşekkürler :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
54
Daha iyi bir fikrim var, ben size fotoğraf vereyim, oradan bakarak çizin, olur mu :rendeer:

baya zaman oldu karakalem çalışmayalı;meslek icabı o kadar çok bilgisayar kullanıyorum ki elim körelmiştir muhtemelen:pr:üstelik zaman ayırmam da şu sıra zor;söz verip mahçup olmak istemem:pale:özür..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne özürü yaaa, lütfen, ben öyle içimden gelip söylemiştim :rendeer:

Bu arada Ankaralı gördüm sizi, toplaşmalara da bekleriz :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Abi çok güzel bir program.Allah senden razı olsun diyorum.Saygılar...:bounce:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@asfaltmeleği ;

İkinci sıradaki arakalem çalışmandaki ilham aşdığın Ayşegül ALDİNÇ gibi geldi bana...:wiinkk:


Hepside çok güzel olmuş.:cat:.Emeğine ve yüreğine sağlık paşam...:rendeer:

ilki sandra bullock, ikincisi ayşegül aldinç bi zamanlarki platonik dikenlerim :)

ama favorilerimi koymadım :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
benim telefonumun kamera bölümünde var bu ayarlardan kabartma -siyahbeyaz-sepya falan ayarı asyarlayıp fotonu cekiyosun karakalem gbi...!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst