- Katılım
- 17 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,741
- Konu Yazar
- #21
yahu daha iyileri layik olsun sana üzülme.. bak daha alamayanlar var![]()
teşekkürler tuğçe umarım sende en kısa zamanda motor alırsın.
yahu daha iyileri layik olsun sana üzülme.. bak daha alamayanlar var![]()
inşallah en kısa zamanda yeni motoruna kavuşursun ...
motora binen adam motorsuz duramazzz
Hayırlısı olsun Hasan kardeş.Ama ben yapamam herhalde.Benim sıpayı satmadan alıcam herhalde yeniyi.Zaten Seneye kadar ertelemek zorunda kaldım hayallerimi.Havadan para bulamazsak sıpayla devam:mrgreen:
dostum bu fiyata başka müşteri bulamazdım dağılmaya başladı bari sattığım parayı
diğer alıcam motora ayırırım senin stromun durumu iyi gibiydi ama ben artık vitesli geçmek için para yapıcam kısmetse bir 250 lik düşünğyorum.