Karakaçanimi Sattim Bugün.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
inşallah en kısa zamanda yeni motoruna kavuşursun ...
motora binen adam motorsuz duramazzz
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlısı olsun Hasan kardeş.Ama ben yapamam herhalde.Benim sıpayı satmadan alıcam herhalde yeniyi.Zaten Seneye kadar ertelemek zorunda kaldım hayallerimi.Havadan para bulamazsak sıpayla devam:mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlısı olsun Hasan kardeş.Ama ben yapamam herhalde.Benim sıpayı satmadan alıcam herhalde yeniyi.Zaten Seneye kadar ertelemek zorunda kaldım hayallerimi.Havadan para bulamazsak sıpayla devam:mrgreen:

dostum bu fiyata başka müşteri bulamazdım dağılmaya başladı bari sattığım parayı
diğer alıcam motora ayırırım senin stromun durumu iyi gibiydi ama ben artık vitesli geçmek için para yapıcam kısmetse bir 250 lik düşünğyorum.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
dostum bu fiyata başka müşteri bulamazdım dağılmaya başladı bari sattığım parayı
diğer alıcam motora ayırırım senin stromun durumu iyi gibiydi ama ben artık vitesli geçmek için para yapıcam kısmetse bir 250 lik düşünğyorum.

Orası doğru,sıpa'nın maaşallahı var valla:cherry:Gezide falan yavaş gurubun başında beni mahçup etmedi.Hatta arkadaşlar baya şaşırmıştı performansına. Senin içinde hayırlısı olsun.250'lik bir makina seni baya götürür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst