- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
lastiği patlayan komyonu sölicektim..len sen ne anladın..yolu bilmiyozmu sandın..:queen::queen:
nası ödünüz mokunuza karıştı ama lastik patlayınca gözümün önüne geldikçe gülüyorum şimcik bile gülüyom ahanda böle :queen:
nası ödünüz mokunuza karıştı ama lastik patlayınca gözümün önüne geldikçe gülüyorum şimcik bile gülüyom ahanda böle :queen:
bastırıp gidersiniz ha önden :mrgreen:
valla ben diğer kamyonun arkasına kendimi attım...ama ardından uzuyordum...ee Allahın zopası yok...kamyonun lastiği var...
Ama Akoş Yusufu gördü...:queen:
köprü altında bekliyo dunya...geldim yanına ne dedim köprü altı cam cam öpsün seni akileos amcan..:queen::queen:
harbiden ortalık oldu toz bulutu aradan siyah bi kütle lastik tam yanımdan geçti....
evet sana selamı vardı..:queen:
Bi karaburundahamı yapsak acaba![]()
Yapıyoruz ya bu hafta cümbür cemaat haberin yokmu![]()
Eyvellah BerkAbi biraz takip ettim topiği evet bi karaburun daha geliyor anlaşılan Gelirim tabi allah kısmet ederse bi sorun olmassa abilerimiz kardeşlerimizle güzel bir gün geçirmek hiçte fena olmaz. :rendeer:
harbiden ortalık oldu toz bulutu aradan siyah bi kütle lastik tam yanımdan geçti....
evet sana selamı vardı..:queen:
Kamyon şöförüne dönüşte ne oldu usta dedim bana dediki orosbuluna patladdım :mrgreen::queen::queen::queen:
Karaburun III
Eyvellah Berk
@Metehan
köfteciye tel açtım bu hafta 50 kişi geliyoruz diye ,abi fırnda sütlacın nasıl olsun dedi :queen:
bana neden selamı var ki...Senin kankan.
hacı son sayıyı bilelimde komisyon oranımızda bi sıkıntı olmasın...demek bensiz gidersiniz...peki öle olsun...:bounce: bende sabote etmezmiyim bu geziyi...en azından Köfte Parkurunu...![]()
Bulduğunuz mekanı ben de merak ettim şimdi.
Rakı Balık Karaburun hadi hayırlısı.
"avkan dayıı...bir ihbarı değerlendirmediğim hasıraltı ettiğim için askerliğim yandı...şu an Hasdal Cezaevindeyim...Karaburuna gidreken benideziyarete gel temiz don fanila getir dayıcımm...":queen: