karaburun II bu gün bir daha gittik

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lastiği patlayan komyonu sölicektim..len sen ne anladın..yolu bilmiyozmu sandın..:queen::queen:

nası ödünüz mokunuza karıştı ama lastik patlayınca gözümün önüne geldikçe gülüyorum şimcik bile gülüyom ahanda böle :queen:

bastırıp gidersiniz ha önden :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
nası ödünüz mokunuza karıştı ama lastik patlayınca gözümün önüne geldikçe gülüyorum şimcik bile gülüyom ahanda böle :queen:

valla ben diğer kamyonun arkasına kendimi attım...ama ardından uzuyordum...ee Allahın zopası yok...kamyonun lastiği var...

Ama Akoş Yusufu gördü...:queen:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
giderken bana bi öpcük bile vermedin...:salut:

http://www.youtube.com/watch?v=EcCNjQl_mnM

köprü altında bekliyo dunya...geldim yanına ne dedim köprü altı cam cam öpsün seni akileos amcan..:queen::queen:

nası ödünüz mokunuza karıştı ama lastik patlayınca gözümün önüne geldikçe gülüyorum şimcik bile gülüyom ahanda böle :queen:

bastırıp gidersiniz ha önden :mrgreen:

harbiden ortalık oldu toz bulutu aradan siyah bi kütle lastik tam yanımdan geçti....

valla ben diğer kamyonun arkasına kendimi attım...ama ardından uzuyordum...ee Allahın zopası yok...kamyonun lastiği var...

Ama Akoş Yusufu gördü...:queen:

evet sana selamı vardı..:queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
köprü altında bekliyo dunya...geldim yanına ne dedim köprü altı cam cam öpsün seni akileos amcan..:queen::queen:



harbiden ortalık oldu toz bulutu aradan siyah bi kütle lastik tam yanımdan geçti....



evet sana selamı vardı..:queen:

öbür çocukta korkmuş nen köfteleri yerken boğazında düğümleniyordu :queen:
Kamyon şöförüne dönüşte ne oldu usta dedim bana dediki orosbuluna patladdım :mrgreen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi biraz takip ettim topiği evet bi karaburun daha geliyor anlaşılan Gelirim tabi allah kısmet ederse bi sorun olmassa abilerimiz kardeşlerimizle güzel bir gün geçirmek hiçte fena olmaz. :rendeer:
Eyvellah Berk


@Metehan

köfteciye tel açtım bu hafta 50 kişi geliyoruz diye ,abi fırnda sütlacın nasıl olsun dedi :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
harbiden ortalık oldu toz bulutu aradan siyah bi kütle lastik tam yanımdan geçti....



evet sana selamı vardı..:queen:


bana neden selamı var ki...Senin kankan...:p

Kamyon şöförüne dönüşte ne oldu usta dedim bana dediki orosbuluna patladdım :mrgreen::queen::queen::queen:


Senide görürdük yanında gümleseydi...zürafaya ilk adımını atmış çocuk gibi ayağın titrerdi...:p



comingg soonn...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------

Eyvellah Berk


@Metehan

köfteciye tel açtım bu hafta 50 kişi geliyoruz diye ,abi fırnda sütlacın nasıl olsun dedi :queen:

hacı son sayıyı bilelimde komisyon oranımızda bi sıkıntı olmasın...demek bensiz gidersiniz...peki öle olsun...:bounce: bende sabote etmezmiyim bu geziyi...en azından Köfte Parkurunu...:p
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana neden selamı var ki...Senin kankan.




hacı son sayıyı bilelimde komisyon oranımızda bi sıkıntı olmasın...demek bensiz gidersiniz...peki öle olsun...:bounce: bende sabote etmezmiyim bu geziyi...en azından Köfte Parkurunu...:p

Geçen hafta başka yol keşfetik oradan gideriz bizde usta ,
adam 50 kişiyi duyunca sütlaç köpeğin olsun ,başka bir emrin varmı abi dedi :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
156 aranır...


"Aloğğğ gomtanımmm şu an Karaburuna doğru 30 kişilik bir motörcu grup gelmekte...Durusuda eylem yapmayı planlıyorlar..."Nükleersiz Yaşam İstiyoruz" eylemi yapacaklar...izin falanda yok gomtanım...bilginiz olsun...":cherry:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
156 aranır...


"Aloğğğ gomtanımmm şu an Karaburuna doğru 30 kişilik bir motörcu grup gelmekte...Durusuda eylem yapmayı planlıyorlar..."Nükleersiz Yaşam İstiyoruz" eylemi yapacaklar...izin falanda yok gomtanım...bilginiz olsun...":cherry:







:queen::queen::queen:

iyi geceler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
"avkan dayıı...bir ihbarı değerlendirmediğim hasıraltı ettiğim için askerliğim yandı...şu an Hasdal Cezaevindeyim...Karaburuna gidreken benideziyarete gel temiz don fanila getir dayıcımm...":queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bulduğunuz mekanı ben de merak ettim şimdi.
Rakı Balık Karaburun hadi hayırlısı.

abi gelmiyormusun sen ?
Rakı balık olayı yok. Köfte - ayran -cola olayı var :cherry:

Rakı balık olayı Özel bir güne mahsus :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:50 ----------

"avkan dayıı...bir ihbarı değerlendirmediğim hasıraltı ettiğim için askerliğim yandı...şu an Hasdal Cezaevindeyim...Karaburuna gidreken benideziyarete gel temiz don fanila getir dayıcımm...":queen:

Metehan seni
Karaburunu geliştirme ve kalkındırma vakfı fahri başkanı ilan ediyorum :cherry:

güncel


1. peoples
2.şerif
3.oglumve ben <+1
4. temel ve eşi
5.askon ve oglu
6.avkan
7.cadı
8 .kycd
9.helim
10.banu
11emre ve yeni motoru
12.eray
13 ..minik eyüp
14 metehan (gelemiyor çalışıyor zütlaçlar benim):mrgreen:
15 Berk Toprak
16 sıra kimde:rendeer:[/QUOTE]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst