paylaşım için teşekkürler güzel bir gezi
ulen aşkolsun
neden sölemediniz yaaaa
bende 150 km aynı gün tek başıma çatalcaya filan gitiim
valla küstümr:
GUZEL gezi olmuş köprü üstündeki pozlarınız güzeldi anlatımlada bizi oralara götürdünüz tekerinize saglık kaza bela uzak olsun...
Herkese selam, çok güzel gezmişsiniz. Eğer öyle bir gezi düzenlenirse günübirlik bende seve seve katılabilirim. Çok eğlenceli olur![]()
güzel gezi olmuş birader her zaman böle kaçamaklar yapmak lazım aslınd insan deşarj oluyor.....
Gezi güzel olmuş o taraflarda daha başka rotalarda yapabilirsiniz herbiri birbirinden güzel yerler var eyüp arkadaşın dediğinede katılıyorum cumadan programlarını herkes yazabilir
Öncelikle Ali yerleri yazamamış Fotoğraf sırasıyla; Kayabaşı köyünden sazlıdere baraj gölü görünüşü, Şamlar köyü ve sazlıdere baraj gölü kenarı, Şamlar ormanı, Arnavutköy, Terkos (Durusu) gölü üzerinden geçiş ve son olarak Karaburun.
Yorumlar için teşekkürler.![]()
bide benim şu gittiğimiz yerlerin isimlerini unutma huyum olmasa çok daha güzel olacak:queen:
Senin için mucizevi bir harita var. Daha dün keşfettim. www.wikimapia.org hangi ilçe, hangi mahalle falan hepsini görüyorsun.
teşekkürler:rendeer:güzel fotolar paylaşım için teşekkürler
bi dahaki geziye bensiz gidinde göreyim :queen: