Karaburun Gezisi +100km 23.04.2011

Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmuş birader her zaman böle kaçamaklar yapmak lazım aslınd insan deşarj oluyor.....
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
10
Gezi güzel olmuş o taraflarda daha başka rotalarda yapabilirsiniz herbiri birbirinden güzel yerler var eyüp arkadaşın dediğinede katılıyorum cumadan programlarını herkes yazabilir
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
paylaşım için teşekkürler güzel bir gezi

ulen aşkolsun

neden sölemediniz yaaaa

bende 150 km aynı gün tek başıma çatalcaya filan gitiim

valla küstüm :pr:

GUZEL gezi olmuş köprü üstündeki pozlarınız güzeldi anlatımlada bizi oralara götürdünüz tekerinize saglık kaza bela uzak olsun...

Herkese selam, çok güzel gezmişsiniz. Eğer öyle bir gezi düzenlenirse günübirlik bende seve seve katılabilirim. Çok eğlenceli olur :)

güzel gezi olmuş birader her zaman böle kaçamaklar yapmak lazım aslınd insan deşarj oluyor.....

Gezi güzel olmuş o taraflarda daha başka rotalarda yapabilirsiniz herbiri birbirinden güzel yerler var eyüp arkadaşın dediğinede katılıyorum cumadan programlarını herkes yazabilir

herkese teşekkürler arkadaşlar:rendeer:
bir dahaki geziyi halka açmayı düşünüyoruz:queen: bu geziyide forumda paylaşcaktık ama son anda karar verdiğimizden konu açamadık :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle Ali yerleri yazamamış Fotoğraf sırasıyla; Kayabaşı köyünden sazlıdere baraj gölü görünüşü, Şamlar köyü ve sazlıdere baraj gölü kenarı, Şamlar ormanı, Arnavutköy, Terkos (Durusu) gölü üzerinden geçiş ve son olarak Karaburun.

Yorumlar için teşekkürler. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Öncelikle Ali yerleri yazamamış Fotoğraf sırasıyla; Kayabaşı köyünden sazlıdere baraj gölü görünüşü, Şamlar köyü ve sazlıdere baraj gölü kenarı, Şamlar ormanı, Arnavutköy, Terkos (Durusu) gölü üzerinden geçiş ve son olarak Karaburun.

Yorumlar için teşekkürler. :)

bide benim şu gittiğimiz yerlerin isimlerini unutma huyum olmasa çok daha güzel olacak:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst