Karabük'te yaşayanlardan bi rica...

Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Merhabalar;
Karabük Üniversitesinde öğrenciyim, senenin bitmesine yakın yeni bir ev arayışına girdik.
Sizlerden ricam kendinizin veya bir tanıdığınızın öğrenciye verecek kiralık evi varsa yardımcı olmanız.
-Evde 3 kişi kalacağız.
-Üni'ye ulaşımın kolay olması açısından 100. yıl mahallesinden olabilir veya Safranbolu uygundur.
-Evin yerine ve durumuna göre max. 600 TL civarı düşünüyoruz.
-2+1 olması yeterlidir.Bu fiyatlara 3+1 pek sanmam ama varsa o da olur.:)

Motosiklet forumunda ev arar olduk iyi mi :)
Yardımcı olmak isteyenler özel mesajla telefon numarasını ve günün hangi saatlerinde aramamızın uygun olduğunu yazarsa ona göre arayabilirim.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Dostum çıkın arayın burdan emlakçıdan biraz zor olur.Nurmarketin arkasına evler yapılıyor orları bi araştırın.Bende 100.yıla çıkıcam allah kısmet ederse.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Kendimiz arıyoruz zaten boş zamanlarımızda, ancak şu anda daha üni kapanmadığı için evler de boşalmadı.Dolayısıyla hangi ev kiralık, hangisi boşalacak vs.. anlamak pek mümkün olmuyor.Biz de gitmeden ayarlamak istiyoruz evi o yüzden burada paylaştım belki birisi çıkar diye.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst