Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Harika fotoğraflar harika bir gezi.Ormancıları tebrik ediyorum.
Yaklaşık bir bir buçuk aydır binemedim motora.bu pazar erkenden kalkıp havaya aldırış etmeden motor nereye giderse oraya gideceğim.Dayanamıyorum artık.
İyi gezmişsiniz ellerinize sağlık ben zaten harduro abinin gezilerinin müdavimi oldum yetterki gezi yazıları sayfasında harduro gördümmü kesin bakarım.