teşekkürler,
anamur.spor, sağolun. valla bu motorun beni çıkarmadığı yer yok. iki kişi bile çok rahat yokuş mokuş kum çakıl dinlemiyor. ama biraz işkence oluyor sanki

bu zaman kadar beni üzmedi. ara sıra masraf oluyor ufak tefek,o da normal bana göre.