Kar ve çamur

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
14 ocak 2007 Havalar okadar güzelki sanki bahar geri geldi dünkü yağmur
un ardından havada tek bir bulut bile yok. Gürhan ile ben yine buluşup
atlıyoruz motorlarımıza.


1-6.jpg





2-6.jpg



Hemen araziye dalıyoruz ve ilk molamızad Gürhan sabh kahvaltısını
yapıyor.Bu yolu ilk kez deniyoruz.

3-6.jpg





4-6.jpg



Yaklaşık bir saat kadar arazide tepindikten sonra girdimiz yolun 500
metre ilerisinden çıkıyoruz. Hiç durmadan Fesliken yaylasın zirvesine
ulaşıyoruz burada lastiklerimize zinçir takıyoruz. Zinçir yapımı ile ilgili
ayrı bir topik açıp ayrıntılı anlatacahım.

5-6.jpg




Zinçirleri takmamıza yardım etmeye gelmiş.

6-6.jpg





7-6.jpg





8-6.jpg




Diyer yoldan biraz alttaraftaki başka bir dağ a gidiyoruz.

9-6.jpg



Burada yemek molası veriyoruz.

10-6.jpg





11-5.jpg






12-5.jpg





13-5.jpg





14-5.jpg



Burda tekrar zinçirlerimi takıp biraz kar üzerinde gaz açıyorum.

küçük bir video çektim enalttaki linkte bulabilirsiniz.

15-5.jpg





16-5.jpg



Artık geri dönme zamanı.

17-4.jpg





18-4.jpg





19-4.jpg





20-4.jpg





21-3.jpg





22-3.jpg





23-3.jpg


Bu arada bir kaç yol daha buluyoruz denemekten vaz geçip birdahaki
gezilere birakıyoruz.


24-3.jpg





25-3.jpg




26-3.jpg





Video için

http://www.youtube.com/watch?v=hTOApNaJpe8

Sanıyorum yakaşık üç dört hafta gezilerime ara vermek zorundayım istanbulagitmem gerek.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
durun bi nefes alin yaaawww.... millet bakkala gitmeye useniyor siz neler yapiyosunuz.. bu arada ben de bugun iyi gezdim arkadasla, guzel video ve resimler yakaladim...
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
Gezİ Çok GÜzel OlmuŞ Elİnİze SaĞlik Buarada Zİncİr Olayini Tuttum ArkadaŞ SÜper OlmuŞ Bende Denİycem.
 
Katılım
14 Kas 2006
Mesajlar
24
Benide Araniza Alin Bende "akinci" Olmak Istiyorum...

Walla özendim;
bende Antalya'da kendi başıma bazen turluyorum dağları ama tek olduğum için fazla kasmıyodum.
Bir kaç aya işlerim hafiflesin bir kaç tur düzenleyelim:cat:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Çok güzel gezi yapmışsınız özellikle karlı dağlar hep ilgimi çekmiştir. işallah bana da kısmet olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst