- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 396
- Konu Yazar
- #1
yaklaşık 2 saat önce çektim bu fotoğrafları ama çok güzel sardı keşke xt olsaydı ama eski dostum bws de kar çamur yağmur dinlemez BWSler affetmez
yaklaşık 2 saat önce çektim bu fotoğrafları ama çok güzel sardı keşke xt olsaydı ama eski dostum bws de kar çamur yağmur dinlemez BWSler affetmezgüzel kafiye oldu öğlene doğruda vidyoları atacağım çok uyukum geldi...
:bounce::wiinkk: bu arada FOTOĞRAFLAR KARABÜKE AİT İZMİRDE DEİL=) KASK NEDEN YOK DİYE SORACAK OLURSANIZ AKŞAM ZATEN DEDİM FOTOĞRAF ÇEKERKEN KASKA GEREK YOK ŞİMDİLİK DİYE BELLİ ETMEDİM ANCAK KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE KASKSIZ MOTORSİKLET KULLANMAM KASK OLACAK (Kaza-Anında-Seni-Korur)
Zaten karda scoter olarak en iyi neticeyi bws verir.Scoterlerin arazi aracıdır![]()
abi kesinlikle katılıyorum bu arada baktımda abi bergama foça ya yakın müsait olduğun bir ara sizi ziyaret etmek isterim=)
eyvallah abi bu arada geldiğimde rx125 i az test edebilirmiyim? bu aralar bayağı aklımda
![]()
Test edebilirsin kardeşim.Ama önceden bildir hazırlayayım aylardır çalışmadan duruyor![]()