Kar da bws ile:)

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
grnt020z.jpg

grnt023q.jpg

grnt024gm.jpg

grnt025rz.jpg

grnt026g.jpg

grnt027w.jpg

grnt028tl.jpg

grnt031g.jpg

grnt032s.jpg

grnt037f.jpg


yaklaşık 2 saat önce çektim bu fotoğrafları ama çok güzel sardı keşke xt olsaydı ama eski dostum bws de kar çamur yağmur dinlemez BWSler affetmez:D güzel kafiye oldu öğlene doğruda vidyoları atacağım çok uyukum geldi...:):bounce::wiinkk: bu arada FOTOĞRAFLAR KARABÜKE AİT İZMİRDE DEİL=) KASK NEDEN YOK DİYE SORACAK OLURSANIZ AKŞAM ZATEN DEDİM FOTOĞRAF ÇEKERKEN KASKA GEREK YOK ŞİMDİLİK DİYE BELLİ ETMEDİM ANCAK KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE KASKSIZ MOTORSİKLET KULLANMAM KASK OLACAK (Kaza-Anında-Seni-Korur)
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
kask konusunda bilinçli olman sevindirici!!!!

epeyce eğlenmişe benziyorsun,yakışır...:bounce:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Güzel kareler..
Epey eğlendiğin belli..

Kask konusunda ise tebrikler :cat:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Teşekkürler :) eğlenmekte lafmıı 1 senedir motora binmekten ilk defa bu kadar çok zevk aldım=) o karda motorun üstünde 8 çizerek ilerlerken kaç tane köpek kovaladı bir bilseniz ama yinede çok eğlenceliydi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok böyle güzellik...kar ve motosiklet...kaydıra kaydıra yardıra yardıra gezin...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
yaklaşık 2 saat önce çektim bu fotoğrafları ama çok güzel sardı keşke xt olsaydı ama eski dostum bws de kar çamur yağmur dinlemez BWSler affetmez:D güzel kafiye oldu öğlene doğruda vidyoları atacağım çok uyukum geldi...:):bounce::wiinkk: bu arada FOTOĞRAFLAR KARABÜKE AİT İZMİRDE DEİL=) KASK NEDEN YOK DİYE SORACAK OLURSANIZ AKŞAM ZATEN DEDİM FOTOĞRAF ÇEKERKEN KASKA GEREK YOK ŞİMDİLİK DİYE BELLİ ETMEDİM ANCAK KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE KASKSIZ MOTORSİKLET KULLANMAM KASK OLACAK (Kaza-Anında-Seni-Korur)

İzmir'den sevgiler :cat:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
çok güzel görüntüler, scooter tarzı motorla karda ilerlemek çok zordur
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
teşekkürler bws ile karda çok iyi oluyor scooterların karda ilerlemesi zor ama ben bws yi scooter sınıfına sokmuyorum:D lastik tabanı geniş ve dişli olduğu için kardada tutunuyor de kazıya kazıya gidiyor zorlanmıyor =):)
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Kar yağmışken iyi değerlendirmişsin tebrikler.:)

Bu arada fotoğrafları 640*480 yüklesen daha iyi olurdu.:cat:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Zaten karda scoter olarak en iyi neticeyi bws verir.Scoterlerin arazi aracıdır:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
:) eyvallah abi bu arada geldiğimde rx125 i az test edebilirmiyim? bu aralar bayağı aklımda:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst