Ramazan Can Katılım 5 Eki 2006 Mesajlar 15,037 3 Ara 2010 #21 hayırlı olsun allah kaza bela vermesin....
C concorde787 Katılım 1 Tem 2010 Mesajlar 214 3 Ara 2010 #23 harbiden güzel makinaymış yaf. güle güle binin. kazasız sürüşler..
ysn17 Katılım 23 Eki 2010 Mesajlar 732 3 Ara 2010 #24 Hayırlı yolculuklar, kazasız belasız sürüşler dilerim..
ugur volkan Katılım 30 Ocak 2009 Mesajlar 345 3 Ara 2010 #25 Hayırlı olsun,Allah kaza bela göstermesin. Yakın zamanda benimde niyetim var,hayırlısıyla...
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 3 Ara 2010 #27 hayırlı olsun, kazsız sürüşler dilerim
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 4 Ara 2010 Konu Yazar #28 Madem hazır benzinde var soole biraz uzayalım yarın