Kaptanımız Ve Yeni Gemisi Er-5 .. Hayırlı Olsun

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
KaptanHasan arkadaşımız Yeni gemisine kavuştu.... Nice rotalarda seyir etmek için er5 ine kavuştu..






Güle güle binmek nasip olsun.... Allah kaza bela vermesin..... Nice gezilerde hep beraber olmak dileğiyle....
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayirli ugurlu olsun.
Kazasiz belasiz insallah...:cat:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
273
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız inşallah. :)

Allah banada GS 650 Dakar'a kavuşmayı nasip etsin :queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekeri düz bassın, harika motor.
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
1,251
hayırlı olsun :cat: güzel bir tercih.. tekerin düz bassın arkadaşım..
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
tüm iyi dilekler için teşekkür ederim.
Özelliklede yapımda alımda ve yayında emeği geçen alp_tunay a sonsuz teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
maşallah benzinide varmış:) ben benzin ibresini genelde en dipte görtdüğümden yadırgadım şimdi ortada görünce:p hayırlısıyla bende bi satabilseydim gemimi:)

hayırlı uğurlu olsun, güzel renk, amerikan versiyon. kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
satıcıdan aldığım ilk foto.. yani içindeki benzin saıcıdan gelen :)
bizde o seviyelerde kalmaz.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Kaptan, makina güzel. Kazasız belasız, güle güle ve sağlıkla kullanmanı dilerim..:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Kaptanım Hasanım, hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız bol kilometreler dilerim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst