alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 3 Ara 2010 Konu Yazar #1 KaptanHasan arkadaşımız Yeni gemisine kavuştu.... Nice rotalarda seyir etmek için er5 ine kavuştu.. Güle güle binmek nasip olsun.... Allah kaza bela vermesin..... Nice gezilerde hep beraber olmak dileğiyle....
KaptanHasan arkadaşımız Yeni gemisine kavuştu.... Nice rotalarda seyir etmek için er5 ine kavuştu.. Güle güle binmek nasip olsun.... Allah kaza bela vermesin..... Nice gezilerde hep beraber olmak dileğiyle....
oguzhan6161 Katılım 28 Ağu 2009 Mesajlar 1,269 3 Ara 2010 #2 hayırlı olsun Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. :rendeer:
COQ Motosiklet Eğitmeni Katılım 27 Ocak 2008 Mesajlar 11,727 3 Ara 2010 #3 Hayirli ugurlu olsun. Kazasiz belasiz insallah...:cat:
necatik35 Katılım 27 Tem 2008 Mesajlar 1,367 3 Ara 2010 #4 Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
atiturhan Katılım 9 Şub 2010 Mesajlar 939 3 Ara 2010 #6 Hayirli olsun. Allah kazasiz belasiz sürüsler nasip etsin.
sherrnova Katılım 21 Mar 2006 Mesajlar 273 3 Ara 2010 #7 Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız inşallah. Allah banada GS 650 Dakar'a kavuşmayı nasip etsin :queen:
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız inşallah. Allah banada GS 650 Dakar'a kavuşmayı nasip etsin :queen:
motorhocası Katılım 13 May 2008 Mesajlar 7,223 3 Ara 2010 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Tekeri düz bassın, harika motor.
StyLeOscaR Katılım 1 Mar 2010 Mesajlar 1,251 3 Ara 2010 #9 hayırlı olsun :cat: güzel bir tercih.. tekerin düz bassın arkadaşım..
KaPTaNHaSaN Katılım 19 Nis 2009 Mesajlar 1,684 3 Ara 2010 #11 tüm iyi dilekler için teşekkür ederim. Özelliklede yapımda alımda ve yayında emeği geçen alp_tunay a sonsuz teşekkürler.:rendeer:
tüm iyi dilekler için teşekkür ederim. Özelliklede yapımda alımda ve yayında emeği geçen alp_tunay a sonsuz teşekkürler.:rendeer:
volkanix Katılım 21 Nis 2009 Mesajlar 441 3 Ara 2010 #12 maşallah güzel motor Allah yolunu açık etsin güle güle kullan
vlad1462 Katılım 16 Eki 2005 Mesajlar 2,757 Motosikleti cb 125 f- nc 750x dct 3 Ara 2010 #13 maşallah benzinide varmış ben benzin ibresini genelde en dipte görtdüğümden yadırgadım şimdi ortada görünce hayırlısıyla bende bi satabilseydim gemimi hayırlı uğurlu olsun, güzel renk, amerikan versiyon. kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
maşallah benzinide varmış ben benzin ibresini genelde en dipte görtdüğümden yadırgadım şimdi ortada görünce hayırlısıyla bende bi satabilseydim gemimi hayırlı uğurlu olsun, güzel renk, amerikan versiyon. kazasız belasız kullanman dileğiyle:cat:
KaPTaNHaSaN Katılım 19 Nis 2009 Mesajlar 1,684 3 Ara 2010 #14 satıcıdan aldığım ilk foto.. yani içindeki benzin saıcıdan gelen bizde o seviyelerde kalmaz.
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 3 Ara 2010 Konu Yazar #17 KaPTaNHaSaN' Alıntı: tüm iyi dilekler için teşekkür ederim. Özelliklede yapımda alımda ve yayında emeği geçen alp_tunay a sonsuz teşekkürler.:rendeer: Genişletmek için tıkla ... Ne demek. Her zaman yardımcı olmak vazifemiz. Kazarız belasiz....
KaPTaNHaSaN' Alıntı: tüm iyi dilekler için teşekkür ederim. Özelliklede yapımda alımda ve yayında emeği geçen alp_tunay a sonsuz teşekkürler.:rendeer: Genişletmek için tıkla ... Ne demek. Her zaman yardımcı olmak vazifemiz. Kazarız belasiz....
Şeyh Şamil Katılım 28 Ara 2009 Mesajlar 1,329 3 Ara 2010 #18 Kaptan, makina güzel. Kazasız belasız, güle güle ve sağlıkla kullanmanı dilerim..:cat:
APV41 Katılım 29 Eyl 2005 Mesajlar 4,008 3 Ara 2010 #19 KaPTaNHaSaN' Alıntı: satıcıdan aldığım ilk foto.. yani içindeki benzin saıcıdan gelen bizde o seviyelerde kalmaz. Genişletmek için tıkla ... izmirde her zaman FULL depo tutarız, sağımız solumuz belli olmuyor gecenin bir vakti 300 km gidiyoruz bir kahve içmeye :queen:
KaPTaNHaSaN' Alıntı: satıcıdan aldığım ilk foto.. yani içindeki benzin saıcıdan gelen bizde o seviyelerde kalmaz. Genişletmek için tıkla ... izmirde her zaman FULL depo tutarız, sağımız solumuz belli olmuyor gecenin bir vakti 300 km gidiyoruz bir kahve içmeye :queen:
A AydoganX Katılım 27 Nis 2007 Mesajlar 2,419 3 Ara 2010 #20 Kaptanım Hasanım, hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız bol kilometreler dilerim :rendeer: