Kappa 46 lt çanta almak istiyorum

Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
44
Arkadaşlar merhaba,

2. el 46 lt Kappa bir çanta alacağım ama biraz çekinmekteyim açıkçası. Sizce 2. el olarak Kappa da olsa bu kararı vermek ne derece doğru ? Çantayı görmeye gideceğim yarın ,
görüntüsünden memnun kalsam da belki benim bilgisizliğimden kaçırdığım bir taraf olur diye düşünerek deneyimlerinizi benle paylaşmanızı rica edeceğim:pale:
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
kappa 46 güzel bir çantadır. bir süre kullandım.

sonra motosikleti ayrı cantayı ayrı sattım. 185 liraya vermiştim çantayı. kilit mekanizması saglamdı. sadece birkaç çizigi vardı.

belki fikir verir.
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
44
Teşekkür ederim yanıtınız için, çanataların da belirli bir süresi var mı? Yani ; şu kadar senelik bir çanta alınmamalı diye bir yorum yapılabilir mi?
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
hayır çantanın süresi olmaz. kilit mekanizmasına bak düzgün çalışıyor mu. birde sagına soluna bakarısn düzgünse alırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst