kapadokya ya gittik :D

Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
işte bu yaa her hafta böyle motosiklet tutkunlarının resimlerini ve gezdikleri yerleri görmek beni mutlu ediyor. ellerinize ayaklarınıza yüreklerinize sağlık. resimler çok güzel. devamını bekleriz mükemmelsiniz:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst