Kanuni'den Garanti Rezilliği

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birde şöyle bir şey var sikayetvar.com da sorun çözülmediği halde yani firma sadece cevap bile verse sorun çözüldü diye gösteriliyor ve kanuni ençok sorun çözen müşteriyle ilgilenen firmalarda üstlere çıkıyor.Cevap vermek sorunu çözmek değil ama bu site böyle bir yöntem izliyor.

Paşam k.bakma şikayet vardaki yazılarını daha yeni okudum. Bana kalırsa en güzel yöntem motoru gidip kafalarına atmak. bu hayvanlar baska birşeyden anlamaz
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
101
Kardeşm buna benzer bi sorun benim arkadşın motorunda da yaşandı (motoru yamaha) ordaki çırak debriyaj balatalarını değiştirdkten sonra kapak contasını takamıyor ve yağ aradan sızıyor yağsız kalan piston ses yapıyor ve sonuç olarak pistonlar değişiyor. Neyse ki biz garantiden yaptırdık ama adamlar yaramaz... yağsız kalan motor pistona zarar verir ve tekrarlanırsa motorun bir daha br daha iner... senin yapacağın iş kaymakamlıklarda tüketici masası var oraya gidebilirsin..ama oraya belgeli gdeceksin ... kaldera çok güzel anlatmış ne yapacağını onun dediklerini yaparsan istediğin sonucu çok büyük bir ihtimalle alırsın.. sana kolay gelsin
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
Bugün servise gittim,Motor ikinci kez indirilip toplanmış,yine sonuç alınamamış ve tavandan bir halatla motoru asmışlar altına bakıp duruyolardı usta çırak ve ben beraber eğilip baktık öylece,usta bu motor biraz daha kalsın sorun bloklardan değil dedi.Kalsın bakalım dedik (garantiden karşılanmaması için direniyolar hala)
Bu esnada eleman "abi bu motorun kontak anahtarını kime yaptırdıysan iyi yapamamış" dedi.Neden dedim kontak dönmüyor anahtar takınca çıkmıyor dedi.Halbuki orjinal anahtarı ve bu sorunda aldığımdan beri var.Bu şikayetle servise önceden gelmiştim ve kontağın soğuktan böyle olduğu yanıtını almıştım.Garantili mal değiştirelim demiyorlarda içine habire pas sökücü sprey sıkılıyor..Başka bi yerden yeni kontak almamız gerekiyor yani.Garanti bu tür şeyleri karşılamıyor biliyorsunuz kanunide :) Motor 3-5 gün daha serviste,sorun çözülmezse emekliye ayıracağız mecburen 3000 km ye gelmemiş motoru.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1
sizlere yardımcı olmak istiyom isterseniz

vedat TAŞGİTkanununi motosiklet tarsus yet servisi servisten dolayı şikayeti olan arkadaşlarım bana yakın ise lütfen ugrasın ne gerekiyorsa ben yardıma hazırım müşteri memnuniyeti birinci sırada gelir saygılarımla
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
işte beyler kanunın yenı bır olayı...geçici nıcklı arkadasıma seslenıorum hyosungun kanunıye gecınce daha guvenılır bır marka oldugunu soyluyordu...oku once buralarıda ne bayıler var gor...ama butun kanunı bayılerıne degıl lafım sadece boyle yapanlar cok sayıda ıı olanlar musterılerın arkasında duranlar bana kızmasın onlara lafım yok...global motor hyosunglar ıcın krılan krankları bıle deıstırırken su kanunın yaptıgına bakın...
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
çin mallarının problemi bu işte malesef...bende de mondial 250 mct var.29 temmuzda ufak bir kaza geçirdim ve ön farım kırıldı. 3 ay far bekledik.koskoca memlekette bir tane far yok sanki.fabrikayı aradık..malımız gümrükte dediler...utanmadan bol yedek parça garantisi veriyolar.en son artık sabrımın taştığı noktada fabrikayı aradık tekrar.verdim veriştirdim.cuma günü telefon etmiştim.son olarak pazartesiye kadar elime geçmediği takdirde tüketici haklarına başvuracağımı bildirdim.ne ilginçtir ki elime geldi...bu devirde kötü olacaksın böyle durumlarda yoksa kimse takmıyo seni...sana tavsiyem direk tüketici haklarına şikayet et hiç muhattap bile olma
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst