Kanuni Kanuni Windy S

Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
motosikletin orjinalini bozma! Zaten tek silindir bir motor, önce subap ayarların bozulur, yakıt tüketimi iki katına çıkar, polis sıkıştırmaya başlar, bu arada orjinal egzozunu sakın bozma, yenisi 150lira.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
önerin icin tesekkürler...ilerleyen zamanlarda düsünebilirim...
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
53
motosikletin orjinalini bozma! Zaten tek silindir bir motor, önce subap ayarların bozulur, yakıt tüketimi iki katına çıkar, polis sıkıştırmaya başlar, bu arada orjinal egzozunu sakın bozma, yenisi 150lira.

egzosu hala verecen :) subap ayarı felan kalmadı havalar iyileşsin ıspartaya gidecem subap ayarlatmaya egzos hala keçiborludaysa alırım artık.
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
arkadaşlar motor 20.00 km de acaba değiştirilmesi gereken paçası varmı bu zamana kadar bir parçası değişmedi ? flitredir bujidir vs .
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
arkadaşlar motor 20.00 km de acaba değiştirilmesi gereken paçası varmı bu zamana kadar bir parçası değişmedi ? flitredir bujidir vs .

kaç km yazdın tam anlayamadım ama 2000 km ise buji, hava filtresi "kontrol edilip temizlenebilir. (ilk 2000km olduğu için) zannetmiyorum ama gevşeme ihtimaline karşı büyük vida/somunlar kontrol edilebilir."
20000 km ise yukarıdaki kontrollerin yanında hidrolik seviyesi ve fren balatalarına bakılmalı. "Gerekiyorsa" subap ayarı yapılabilir. Gaz, debriyaj teli kopmalarına hazırlıklı olunmalı...
vee garantiden değişmesi gereken parça varsa(egzoz, gösterge vs...) vakit kaybetmemen gerekir(30000km de garanti bitiyor)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
pardon 20.000 olacaktı ben 2000 km de onların hiçbirini değiştirmedim aldığımdan beri aynı herşey :) söylediklerinide bi kontrol ettireyim sağolasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar windy hakkında sormak istediğim bi soru daha var...motor uzun yola dayanıyormu??? ben haftada bir 200+200=400 km gidiş geliş yol yapmak zorundayım...acaba şişme veya piston kesme gibi bi sorunu varmı yada uzun yol için önereceqiniz km\h varmı??
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
arkadaşlar windy hakkında sormak istediğim bi soru daha var...motor uzun yola dayanıyormu??? ben haftada bir 200+200=400 km gidiş geliş yol yapmak zorundayım...acaba şişme veya piston kesme gibi bi sorunu varmı yada uzun yol için önereceqiniz km\h varmı??

Dostum 17. sayfaya dön. Orada benim ilk mesajım var. Bugün tam 1 yıl olmuş, ayda 6 sefer gidiş-geliş 500 km yol yapan birisi olarak Windy s ile ilgili herşeyi adım adım yazdım. Hepsini okumanı tavsiye ederim durmadan 400 km gittiğim oldu, aynı gün içinde 600 km yaptığım oldu... Sonuç: 10 ayda 35000 km, motor hala canavar gibi...
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
12
Yav ben windy almaya karar verdim. Ama 125 mi 150 mi alayım diye tereddüt içindeyim. Gönlüm 150 den yana ama yeni çıkan bir model olduğu için şüphedeyim. Sizce ne yapayım?
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Hocam çok güzel bi gezi olmuş.İmrendim şimdi :))

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için:) İnş. daha güzellerinide siz yaparsınız:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 ----------

Yav ben windy almaya karar verdim. Ama 125 mi 150 mi alayım diye tereddüt içindeyim. Gönlüm 150 den yana ama yeni çıkan bir model olduğu için şüphedeyim. Sizce ne yapayım?

Kardeş bende winy s 125 var , fiyatına göre iyi motor. Ama 150 'liği hakkında pak bilgim yok. Kullanan arkadaşlar bu konuda daha aydınlatıcı olabilirler.

Şuanda ötv indirimi devam ediyormu 250cc altı için , eğer devam ediyorsa fazla vakit geçirmeden kararını vermen daha doğru olur . Ama iyi araştır :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum 17. sayfaya dön. Orada benim ilk mesajım var. Bugün tam 1 yıl olmuş, ayda 6 sefer gidiş-geliş 500 km yol yapan birisi olarak Windy s ile ilgili herşeyi adım adım yazdım. Hepsini okumanı tavsiye ederim durmadan 400 km gittiğim oldu, aynı gün içinde 600 km yaptığım oldu... Sonuç: 10 ayda 35000 km, motor hala canavar gibi...

saol dostum..
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Yav ben windy almaya karar verdim. Ama 125 mi 150 mi alayım diye tereddüt içindeyim. Gönlüm 150 den yana ama yeni çıkan bir model olduğu için şüphedeyim. Sizce ne yapayım?

150'liğini bilmiyorum ama 125 cc ile 150 cc nin farkı (bence) şehir dışında anlaşılır. 125lik çok seri, çok çabuk vites istiyor. Belki şehir dışında 150cc biraz farklı olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 150 cc var.1 hafta oluyo alalı nerdeyse.cok memnunum.ama daha hız denemesi yapmadım..önce racer 200 vardı.o motorla 160 ı görüdm bakalım bununla kaç yapacagım..
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
bende 150 cc var.1 hafta oluyo alalı nerdeyse.cok memnunum.ama daha hız denemesi yapmadım..önce racer 200 vardı.o motorla 160 ı görüdm bakalım bununla kaç yapacagım..

Hayırlı olsun. Ayrıntılı resimlerini paylaşır mısın? Gösterge, ışık kontrolleri, motor aksamı gibi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:34 ----------

ıstanbulda olsam, tuzladaki fabrikaya gideceğim. Motorları nasıl yapıyorsunuz bir bakayım diye:)
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
12
Neyse Bn de 150 almaya karar verdim. Yarın gidip bakacam. Nasipse alırız. Pro.Team.70 inşallah benim motor da senin ki gibi sorunsuz çıkar. Hayırlısı... Yardımlar için ::thanks:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
27
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardes dediqim gibi motor cok saglam..diger motorlara kıyaslayamazsın bile.amarsitörleri gazlı.diger klasik 125 liklere göre cok seri..aldıqıma memnun kaldım..yakında fotolarını eklerim buraya...ama bende biraz modifiye yapmayı düsünüyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst