kardeş ben 1.5 yıl kullandım ve o motorla sırf teker çalışıyodum hiç bir masrafı olmadı bana (2 çift arka lastik dışında) sana kanunin en iyi motoru diyebiliri yakıtıda çok azdır al derim başlangıç için çok güzel makina
benzini adeta kokluyo motor.depo kücük zatimotorun birden sahlanması cok güzel ama dikkat et geriye ucma.bide eger daha önce yarı otomatik motor kullanmadıysan genıs ve trafige kapalı bi alanda vites büyültme ve kücültmelerde kendini gelistir.en dikakt edecegin sey viraj dönerken vites düsürmemen ve büyültmemen
![]()
cuplar zaten birbirinin kopyası ama öğlen sitede bi siyah cup vardı o çok güzel duruyordu markasını bilmiyorum
koçum tigrina idi benimkisi eliteye hiç binedim bilmiyorum ama tigrina çok salamdı beni ve hep köyde kullandım dağ bayır tepe cross gibi yani düzde benimki 110 yapıyodu rahat
şu yeni eliteler den alsan cok güzel olur.
deniz mavisi olan , sadece yazılarını sökünce bile dehset bi görüntü oluyor =)