- Katılım
- 4 May 2008
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
forumda daha önce açılıp açılmadığını bilmiyorum yeni üyeyim açılmışssa özür diliyorum ama bi yorumunuzu da eksik etmemenizi diliyorum
arkadaşlar motor alıcamda kanuni almayı düşünüyorum elitmi tigrinami bi karar veremedim kullanan arkadaşlar veya bilen anlayan arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum saygılar...
arkadaşlar motor alıcamda kanuni almayı düşünüyorum elitmi tigrinami bi karar veremedim kullanan arkadaşlar veya bilen anlayan arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum saygılar...