Kanuni Tigrina - Elite 100

Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
Merhabnalar bu sizden bir yardım istemekteyim yasım dolasıyla kücük olmam nedeniyle kanuni tigrina yada elite100 düşünüyorum ama sizin bu motorlar hakkında düşünceleriniz nedir? bu elite ve tigrina ne malıdır cin mi?
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
kardeş hakiki çin malıdır... bence tigrina al elite biraz kız motoru gibi bu arada benim ilk motorum tigrinaydı başlangıç için güzel bi motor keyfine bak....
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
kardeş ben 1.5 yıl kullandım ve o motorla sırf teker çalışıyodum hiç bir masrafı olmadı bana (2 çift arka lastik dışında) sana kanunin en iyi motoru diyebiliri yakıtıda çok azdır al derim başlangıç için çok güzel makina
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
benzini adeta kokluyo motor.depo kücük zati :) motorun birden sahlanması cok güzel ama dikkat et geriye ucma.bide eger daha önce yarı otomatik motor kullanmadıysan genıs ve trafige kapalı bi alanda vites büyültme ve kücültmelerde kendini gelistir.en dikakt edecegin sey viraj dönerken vites düsürmemen ve büyültmemen :)
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
cup motorlar zaten fazla sorun çıkarmıyor kanuni diğer çinlilere göre daha iyidir parça sıkıntısı çekmessin

Bu arada bende Edirneliyim
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
--

kardeş ben 1.5 yıl kullandım ve o motorla sırf teker çalışıyodum hiç bir masrafı olmadı bana (2 çift arka lastik dışında) sana kanunin en iyi motoru diyebiliri yakıtıda çok azdır al derim başlangıç için çok güzel makina

abicim bilgin için çok tesekkür ederim seenin yazdıpım motor tigrinamı yoksa elitemi edirneli abimede saygılar herkez için tesekkürler.

benzini adeta kokluyo motor.depo kücük zati :) motorun birden sahlanması cok güzel ama dikkat et geriye ucma.bide eger daha önce yarı otomatik motor kullanmadıysan genıs ve trafige kapalı bi alanda vites büyültme ve kücültmelerde kendini gelistir.en dikakt edecegin sey viraj dönerken vites düsürmemen ve büyültmemen :)

tavsiyen için çok tesekkür ederim abi.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bence git 2. el honda wave al çinliye para evrmeyin arkadaşlar istese kanuni değil fatih sultan mehmet yazsın üstünde:pr:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.el Honda Innova 125 tavsiye ediyorum..:)
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
abilerim ilk motorum değil ama çokta para vermek istemiyorum meletlere.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
cuplar zaten birbirinin kopyası ama öğlen sitede bi siyah cup vardı o çok güzel duruyordu markasını bilmiyorum
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
koçum tigrina idi benimkisi eliteye hiç binedim bilmiyorum ama tigrina çok salamdı beni ve hep köyde kullandım dağ bayır tepe cross gibi yani düzde benimki 110 yapıyodu rahat
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
kardeş belki biraz geç keladım bu topic için ama ben tigrina kullanıyorum cros yapmaya kalkışsan hayır demiicek nerdeyse burda metro çalışmaları olduğu için sık sık dik kısa yollar çıkıyorum bazen tahminimden çok atik tavırlar sergiliyor patinaj bile çekebiliyor kalitesine diyeceğim bişey yok son derece sağlam benimkisi rahat bi 3 yılı devirdi artık güneşten grenajlar solmaya gevremeye başladı ama şase hala sağlam 15000 e yaklaşıyor son 1.5 yıldır hiç servis yüzü görmedi yağmurlu ve çok ıslak havalarda su birikintisinden gitince biraz tekliyor sonra düzeliyor

kısaca son derece güzel kullanışlı ve sağlam bi motor
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
şu yeni eliteler den alsan cok güzel olur.
deniz mavisi olan , sadece yazılarını sökünce bile dehset bi görüntü oluyor =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst