- Katılım
- 16 Tem 2009
- Mesajlar
- 58
Merhaba arkadaşlar yazdıklarınızı ilk sayfadan itibaren okudum.Bu motor ilk sayfalarda da dediğim gibi gsxr ı andırmıyor değil
Bende yakın zamanda bir scooter almayı düşünüyorum ve ronny ile asya as 125t arasında gidip gelmekteyim.Sanırım hemen herkes ronny ile bir egzoz sorunu yaşamış.şöyle bişey sormak istiyorum tanıdığım bi arkadaş geçen senelerde asya 150t 5a modeline yamaha ybr 125 lik çıkma bir egzoz taktırmıştı ses harikulade idi
Ronny e de böyle bir şey yapmamız mümkünmüdür ?