Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
58
Merhaba arkadaşlar yazdıklarınızı ilk sayfadan itibaren okudum.Bu motor ilk sayfalarda da dediğim gibi gsxr ı andırmıyor değil :) Bende yakın zamanda bir scooter almayı düşünüyorum ve ronny ile asya as 125t arasında gidip gelmekteyim.Sanırım hemen herkes ronny ile bir egzoz sorunu yaşamış.şöyle bişey sormak istiyorum tanıdığım bi arkadaş geçen senelerde asya 150t 5a modeline yamaha ybr 125 lik çıkma bir egzoz taktırmıştı ses harikulade idi :) Ronny e de böyle bir şey yapmamız mümkünmüdür ?
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Slm

Uzun zamandan sonra merhaba arkadaşlar :) Bu arada egzoz halen gelmedi tekrar aradım salı veya çarşamba egzoz serviste olacagını söylediler.Bakalım artık bu arada motorla bir hız denemesi yaptım.Fakat en fazla 85 bastım.Buda bizim motorlar için ortalama 110 yapıyor ama keşke gösterge ayarları dogru olsada bizde ona göre bilsek.Sizde durumlar nedir arkadaşlar ???
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Arkadaşlar motora philips beyaz far taktırmayı düşünüyorum.Hiç xenon veya beyaz far taktıran varmı aramızda???
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Selamlar @madphantom bugun aklimdan gectin.Egzoz olayin ne oldu diye.Hiz olayi tam bir muamma.Bir turlu firsatini bulup gostergesi duzgun calisan bir araba ile deneme yapamadim.Bu arada bende havalardan midir bilinmez.Motoru ilk calistirdiginda hareket etmeden once aliskanlik 1 dk kadar rolantide calistiriyorum.Yaklasik 2 haftadir (en fazla 3-4 kez kullanma sansim oldu) yarim dk. kadar calistiktan sonra stop etme problemi basladi.Bugun Tayfun Ustaya ugradim ama iftara yakin bir saati motorun sogumasini bekleyecek zaman olmadi.Sizinde basiniza boyle bir sey geldi mi?
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Benim işte ilk aldığım gün başıma geldi ve 2 km motoru ittirmek zorunda kaldım.Tayfun ustaya gittigimdede benzin kapagından oldugunu söyledi ve farkettimki benzin kapagına ufak bir hava deligi açmışlar ondan sonra sorun çözüldü.Seninde ondan olabilir.Yolda falan kalırsan bence benzin kapagını aç biraz hava alsın kapat.Sonra çalıştır.Ama durum öyle olsa tayfun usta benzin kapagından oldugunu farkederdi diye düşünüyorum.Sen yinede ihmal etme derim.Benimde egzoz bugun yarın gelir herhalde fabrika pazartesi günü göndericez dedi.Salı yada çarşamba serviste olur dediya bakalım artık bekliyoruz
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
Ondaki durum farklı.. Rölantinin düşük olmasından kaynaklanıyor olabilir. Yada jiglenin erken bırakmasından..
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Olabilir ya birde şu beyaz veya xenon far işi baya aklıma takılıyor,motor kendini gösteriyor.Bu şekilde daha güzel olacagını düşünüyorum.Ne dersiniz arkadaşlar ???

---------- Post added at 10:09 ---------- Previous post was at 10:07 ----------

Biraz önce aldıgım bir habere göre xenon far aracın orjinalinde olmadıgı taktirde cezası varmış:D Neyse artık philips beyaz far takıcam:)
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
Xenon konusunda haberi kimden aldın bilmiyorum ancak muayeneden de geçiyor ceza da gelmiyor.. Onlarca çevirmeye girdim hem motorla hem arabayla..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Sinan in dedigi gibi bendeki durum rölanti ayarindan kaynaklaniyor.Yoksa o bahsettiğin hareket halindeyken stop etme olayi depo kapağındandı ilk gün kapak değiştirilerek çözülmüştü.Far konusunda bilgim yok açıkçası :S
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Anladım arkadaşlar tşkler exploerer inş sorunun kısa sürede çözülür ama ihmal etme
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Selam arkadaslar.Son 2 gundur baya sıkıntılıyım.Dun full depo benzin aldıktan sonar farkettim, depodan benzin damliyordu.Servise gidip gostermek icin giderken ilk defa yolda kaldım.Uzun uğraslar sonucu zor bela Manavgatta acılan servise ulasabildim.Ekte fotograf olarak gonderecegim yerdeki baglantı sorunuymus.Önce onu hallettik sonrada koltuğu söküp deponun üstündeki kapağin contasının oturmadığını farkedip yerlestirdik.Bugunde kontağı açtığımda sıfır elektrik.Marş kolu ile 2. denememde dişli sıyırdı.Sonra servisle telefonda görüştüm.Akü nün oradaki sigorta olabilir dedi.Açınca gördüm ki oradaki (dünkü olaydaki gibi ayni şekildeki) bağlanti kopmuş.Kendim çözdüm.Sonrası soluğu serviste aldim.Marş kolu ve dişlisi 30 tl.Dun de 5 tl diğer elektrik bağlantısı.Iki günün maaliyeti 35 tl + giden zaman.Bu arada Sinan elektrik bağlantıları ile ilgili uyarmıştı.Zamansizlıktan bakamamistim.Size tavsiyem ihmal etmeyin.
PICT2880.jpg
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
Esp geçmiş olsun.. Uğraştırmış ama en azından sıkıntısız halletmişsin..

Sigorta önemli.. Herkes mümkün olan ilk etapda soketli sigortaya çevirsin ve yanına bir tane yedek sigorta alsın...
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Esp öncelikle geçmiş olsun,benim anlamadıgım olay bu motoru yaparken niye soketli yapmamışlarda farklı birşey kullanmışlar,Ayrıca degiştirmesek bir zararı olurmu sonuçta fabrikanın üretimi bu şekilde ve soketli sigorta taktırmak kaça mal oluyor? Herkese kazasız belasız günler arkadaşlar....
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
Esp öncelikle geçmiş olsun,benim anlamadıgım olay bu motoru yaparken niye soketli yapmamışlarda farklı birşey kullanmışlar,Ayrıca degiştirmesek bir zararı olurmu sonuçta fabrikanın üretimi bu şekilde ve soketli sigorta taktırmak kaça mal oluyor? Herkese kazasız belasız günler arkadaşlar....

Cam sigorta böyle bir ortamda kullanılmaz.. Değiştirmezsen ne olur? Er yada geç bu sebepten yolda kalırsın..
Soketliye çevirmenin maliyeti yok.. Servisim benden bunun için para almadı.. Ama para verilcekse de 5-10 liradan fazla
etmez malzeme + işçilik..

Honda bunu bu şekilde üretse "Fabrika üretimi bu şekilde" cümlesi durup düşünmeye değer ama çin malı scooterde fabrika bunu bu şekilde uygun görmüşse ya ellerinde bu maldan fazla vardır ve bu şekilde değerlendirmişlerdir yada maliyet olarak daha uyguna gelmektedir o yüzden takmışlardır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst