Selamun Aleykum Arkadaslar.
Bende Kanuni Ronny Kullananlar Ekibine Katıldım.
14 Sayfayı Okudum.
Genelde Ara Ara Stop Etmesinden ve Bunun Depo Kapağından Olduğu Bahsedilmiş.
Arka Frenlerin Tam Kavramadığı veya Bazen Sıktıktan Sonra Bırakmadığı Belirtilmiş.
Ben Sitesinde 2130 TL Yazarken Bursada kanuni Satan Bir yere gittim.
Satan Şahıs ben bundan 30 TL kazanıyorum Gel Sana 2100 TL olsun dedi.
Sahibinden.com da Bursanın Bir ilçesinde (orhangazi) Sıfır RONNY 2000 TL yazdığını Görünce Atladım Otobüse gittim.
Ustaya Depo Olayından Stop Ediyormuş Ayar Çek dedim.Bana "her motor aynı seyi yapmaz" dedi.
Neyse 2050 TL ye Aldım (Kaskla).
Gri Renk+Gri Kask Resim Çekemye Fırsat Bulamadım.
Neyse 1 Depoyu Doldurmak (6 Litre) Yaklaşık 26 TL ye Mal Oldu.
ilk Çalıştırmada Stop Etti (Dedim Eyvah) Rölanti Devrini Yükselttiler Stop Etmedi.
Önce Usta Bir tur attı geldi.Sonra ben.Evraklar hazırlandı plaka Ruhsat için.
ilk 25 Kilometrede yavaş yavaş 10-20-40-60 a Kadar yer yer çıktım indim.
Mola verdim Sonra 40-60-70e Çıktım 50 Kilometre yol yaptıktan Sonra 80 i deneyeyim dedim.
75 oldu dahada gitmedi.Suan 68 Kilometrede Sorun Yok Şimdilik.
Tek korktuğum Yolda Giderken Stop ederse Ne Yaparım Başka Bir şey değil.
Bu Yazdıklarım Ronny Konusunda Aklıma Gelenler
Bence Artıları;
+Tasarım Güzel
+Hızlanması Yavaşlaması iyi
+2000 TL ye başka Hangi Scooter Alabilirsinizki (Motoran wind 2200 ve Bu kadar etkileyici Değil)
-Eksileri
-Şehir içi Kullanacak Olursak 100 Km de 3.5 Litre Çok Yani 50 Kilometre gidiş Geliş Demek.
Ayrıca trafikteki her dur kalk vb Motoru etkileyecek yakıt Konusu Bana fazla geldi
? Acaba Dediklerim
-100-120 Çıkanlar varmış acaba bunun için 500Km Dolması mı gerek?
-Bazı Kullanıcıların Başına Gelen Stop Olayı benim başıma gelip gelmeyeceğini bi anlaya bilsem
-Rodaj olayı 500 Km Yeter dediler yani Surekli 40-50 Km git demektense Ayarlı Son gaza zorlamadan 40-50-60-70-80 den tekrar Aşağı inerek Kullan dediler
-Sizinde Tavsiye Öneriniz varsa Bilmek isterim.
Saygılarımla ibrahim KEŞEN