Kanuni Kanuni Rokko 150

Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
ilk bi 500 de değiştiriliyor sonra her 1000 de.şuan 2300 de yavaşladım mı ne:D ama motor servisteydi 4 gün arkadaş devirdide.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
rokko'yu kasise sokmuycaksın dostum. kasisde hele hele köy yoluna sokarsanız ses de gelir tıkırdı da.ben asfalttan çıakrmıyorum ses yok. şuan 3600 civarı km'deyim sorun yok Allah nazardan saklasın inşallah. tek sorunumuz benzin. motorlar az yakıyor da benzim pahalı kardeşim biz neyapalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
87
Bendede Rokko var çok memnunum öndeki sesi sorun etmeyin gelen ses fardan geliyor far bazen montajda tam oturmuyor o yüzden tıkırdıyor bende tam taktırtcam farı ses kesilecek benimkide daha 750 km'de bende memnunum:)
Ve herkesede tavsiye ederim diğer çinlere göre süper bence!
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
ne oldu yaw bu rokko culara :p

evet dostlar bende epeydir unuttum topiği açıkcası.

benzin göstergesi sorunu olan ardakaşlara şunu söyleyeyim.
ben motoru yeni aldığımda gösterge çalışmıyordu. gittim servise pardon hatta gitmeden aradım ve durumu anlattım. saolsun servis ilgisini esirgemedi. hatta motoru ve evraklarını getiremeyeceğimi ve çalıştığımı söyledim. onlarda gerekeni yaptılar ve şamandıra sipariş ettiler. 1 gün sonra gittim servise usta gözümün önünde söktü şamandırayı. özellikle böyle yapması çok hoşuma gitti açıkcası. çünki motoru aldığım yerdeki servisi beni tamirhaneye bile sokmamıştı ve dışarda bekle demişti. bende uyuz oldum ve bidaha oraya götürmedim. iyikide götümemişim yoksa daha iyi bi servis olduğunu bilemeyecektim.
neyse konuya döndüm. usta baktı şamandıra sağlam sadece ters takılmış o yüzden hareket edemiyordu.
düzeltip kontrol etti çalışıyor. hatta beni ikna etmek için yeni gelen şamandırayı da taktı ve gösterdi. saolsun ilgisi için.

evet arkadaşlar. motoru sorunlu yollarda kullanmayın derim bende. çünki bütün sallantıyı vücüdunuzda hissediyorsunuz. sebebide bence birincisi ufak teker olması ikincisi ise amortisörleri sert diye düşünüyorum. ama bu haliyle bile can alıcı bi makina. .

arkadaşlar geçen kar yağmadan önce buz tutmuş yolda düştüm ve motor altımdan kaçıp gitti. sol taraf çizildi. gerçekten üzüldüm motoruma. yaza bi modifiye edicem kısmet olursa.

benim depo tamamen boşken 19 liralık benzin aldı. yaklaşık 6,5 lt ediyor.

km de ise max 0,10 kuruş yakıyor. gaz kesmeden gidersem de 0,10 kuruşun altına düşüyor. o yüzden memnunum. yani 15 ytl benzine 160-170 km gidebiliyorum ....

birde bugun bi sorunla karşılaştım. direksiyonu ortada sabit iken bi yuvaya oturuyor gibi ve sağ sol döndürdüğümde o yuvadan çıkıyor gibi. bi servis yolu gözüktü gibi geliyor bana ....

rokko cu arkadaşlarım topik sizleri bekliyor. .....
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ne oldu yaw bu rokko culara :p
benim depo tamamen boşken 19 liralık benzin aldı. yaklaşık 6,5 lt ediyor.

km de ise max 0,10 kuruş yakıyor. gaz kesmeden gidersem de 0,10 kuruşun altına düşüyor. o yüzden memnunum. yani 15 ytl benzine 160-170 km gidebiliyorum ....

birde bugun bi sorunla karşılaştım. direksiyonu ortada sabit iken bi yuvaya oturuyor gibi ve sağ sol döndürdüğümde o yuvadan çıkıyor gibi. bi servis yolu gözüktü gibi geliyor bana ....

rokko cu arkadaşlarım topik sizleri bekliyor. .....

sakin kullanıyosun demekki.tabiyki az yakar sakin kullanımda.ama dur kalk yapınca artıyor baya.

o yuvaya oturma benim dikkatimi 151rs'lerde çekmişti. servisteki orta sehpadaki motorun direksonunu oynarken bi baktım hakkaten oturuyo. sona kendi motoruma baktım evet aynı kavis var demekki çatalda yada ne biliyim direksiyonda. servislik bişey yok. rokko nasıl ? son sürat ne durumda düzde :):):)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
sakin kullanıyosun demekki.tabiyki az yakar sakin kullanımda.ama dur kalk yapınca artıyor baya.

o yuvaya oturma benim dikkatimi 151rs'lerde çekmişti. servisteki orta sehpadaki motorun direksonunu oynarken bi baktım hakkaten oturuyo. sona kendi motoruma baktım evet aynı kavis var demekki çatalda yada ne biliyim direksiyonda. servislik bişey yok. rokko nasıl ? son sürat ne durumda düzde :):):)

evet hava soğukolduğu için fazla binemiyorum sadece işe gidip geliyorum.
ya o yuva diye anlattığım şey dengemi bozuyor. virajlarda tam yatamıyorum direksiyonu rahat döndüremiyorum.
son sürat ise kasmadan 100 km son gaz ise 115 i gördüm
maşallah.

seninki ne kadar son sürat ???
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ben 90 filan gidiyom ya. daha fazla gidemiyom niyese. motor 10,000i geçti. ondanmıdır ki ya? havayı açtırdım biraz ondan da olabilirmi?
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
ÇİN MALI KULLANMAYIN ARKADAŞLAR:pr:
ONDAN SONRA BÖYLE SORUNLAR ÇIKAR BAŞINIZA:cat:


dostum sen hıç çınlı motor kullandınmı neden kotuluyon ben de kanuni kullanıyorum 30000 ı devırdım sen ne diyon daha tık demedi arada vıdaları sık yetıyor bakımına ii bak en iyisi parçasıda ucuz sana soruyom kaliye dedıgın markaların hava fılıtresi kaça yada balatası ben soleyem benımkının hava 15 balata takım 25 karşılaştır ha hız mı 1300cc lık oldumu otuyomu her yerde 350 400 le giden bırını daha gormedim genelde 100 120 150 ee bunlarda o suratlere çıkıyo peki ne gerek var yuksek cc ye cevabını beklıyorum
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yha arkadaslar bana kütfen yardımcı olun benim motor RİALLİ FİERY 150CC benim problem benzin göstergesi depo full benzn gönstergesi emtiyde benzin şamandırası degişti ama yine çalışmıyo ibre yukarı çıkmıyo lütfen yardım edin [email protected]
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
87
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzin gösterge sorunu

:cat:arkadaslar Yardımcı olun
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
27
motorum 4000 km yi geçti.önden gelen sesleri ön lastiğin havasını biraz indirerek çözdüm çok şükür.böyle sorunu olan arkadaşlar için bi bilgi vereyim dedim.tüm rokkoculara slmlar
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
olmuşmu arkadaşlar. artık beni biraz daha farkederler umarım :pr: :):):) 35 W'lık 2tane hallogen sis farı. :)

20 ytl master card'la :queen: :queen: paranın satın alamıycağı şeyler vardır... motosiklet kullanmak ? paha biçilemez :flower:::pulp::::friends:::biggrinn:thumleft:
s505bt9.jpg


s504oe4.jpg


s503bl5.jpg
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
177
aha bende çakar lambayı nereye taktırsam diyodum :D Orjinallikten yanayım kötü görünsün istemiyorum.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
taktırdınmı kaya ? :) ben farların içini 6mm matkapla deldirip koydurdum. akşamları da sisleri yakıp çakarlarla dolaşıyorum. :) acaip havalı oluyo :p
 
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
1
selamlar

ben de bugün bir tane rokko aldım siyah. görünüşü benim hoşuma gitti. kullananlardanda pek olumsuz sözler duymadım. burda bi kaç olumsuzluk vardı ama aldık artık . bakalım ilerki günlerde ne olucak. inşallah iyi gider. rodaj konusunda biraz bilgi verirseniz sevinirim. teşekkürler
 
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
1
yardımmm...

beyler rokko almayı düşünüorum uzun zamandır kullanan warmı motor hakkında yorumlarını merak edıorum nasıl bı motor ama motor kullann arkadaslardan cv beklıorum :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst