- Katılım
- 8 Haz 2008
- Mesajlar
- 481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm millet bir ara bende bi rokko almayı düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim ,
kanuni kullanan arkadaşlarımdan paha biçtim servis ve yedek parçaları
mondiale oranla daha pahalı 150 ZC kullanıyrm oldukça memnunm servisde
ucuz parçalarıda . .
kanuni kullanan arkadaşlarımdan paha biçtim servis ve yedek parçaları
mondiale oranla daha pahalı 150 ZC kullanıyrm oldukça memnunm servisde
ucuz parçalarıda . .