- Katılım
- 8 Ocak 2006
- Mesajlar
- 814
- Konu Yazar
- #921
egzost olayını bende düşünüyorum yapılıyor bir tane test için benim motor a takıcaz bitince bakalım ne kazandıracak hep birlikte taktırırız
ama süspansiyon olayında yine tereddütteyim çünki motosikletin önemli bir aksamı ile oynama kötü sonuçlar verebilir kullanırken 
ermac' Alıntı:walla bütün gördüğüm modifiyeleri paylaşıcam ilk gördüğüm adamda gidonu indirmiş 3 cm kadar iniyo an çataldan ama süspansion ile oynamadan yine tam dönüş sağlanıyo bende kendime yaptırırdım bugün alıcam bakalım nasıl durucak..usta bide eksoz düşünüyo bakalım ne yapacak..