Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
egzost olayını bende düşünüyorum yapılıyor bir tane test için benim motor a takıcaz bitince bakalım ne kazandıracak hep birlikte taktırırız ;) ama süspansiyon olayında yine tereddütteyim çünki motosikletin önemli bir aksamı ile oynama kötü sonuçlar verebilir kullanırken :)



ermac' Alıntı:
walla bütün gördüğüm modifiyeleri paylaşıcam ilk gördüğüm adamda gidonu indirmiş 3 cm kadar iniyo an çataldan ama süspansion ile oynamadan yine tam dönüş sağlanıyo bende kendime yaptırırdım bugün alıcam bakalım nasıl durucak..usta bide eksoz düşünüyo bakalım ne yapacak..
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
beyler kanunının bu modelınde hata cıkması cok dogaldır ve ben sorunlu olacagını kestırmıstım.çünkü kanunının ılk yarıs mootru elbettekı hatalar olacak bı sonrakı yarıs mootru(tabı cıkarırsa)daha az sorunlu olur...ayrıca bu motorun mavı rengını cok begendım:)

ama yınede bu sorunlar kanunıye yakısmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
bizim isyanımızda zaten kanuniye yakıştıramayışımızdan :)

okan4037' Alıntı:
beyler kanunının bu modelınde hata cıkması cok dogaldır ve ben sorunlu olacagını kestırmıstım.çünkü kanunının ılk yarıs mootru elbettekı hatalar olacak bı sonrakı yarıs mootru(tabı cıkarırsa)daha az sorunlu olur...ayrıca bu motorun mavı rengını cok begendım:)

ama yınede bu sorunlar kanunıye yakısmaz
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
guzel bır fıkır bırlıgı yapmısınız gıdın kanunıye topluca konusun yok olmadı gerekırse tüketici haklarına basvuracagınızı soyleyın:cat:
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
101
Beyler benim motor 420 km de daha yedek benzine bile geçmedim. acaba benim motor çinli değilde kayserili mi?
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
rodaj süresinde 50 60 km hızı geçmediğin için düşük devirde yakıt tüketimide az oluyor benzin in ben ilk depo ile 450 km gitmiştim çok iyi biliyorum bu arada benzin musluğunu yukarı doğru diilde aşağı doğru bükmen gerekiyor yoksa yedek diye çakılır kalırsın bi yerde haberin olsun :)



BLOODMN' Alıntı:
Beyler benim motor 420 km de daha yedek benzine bile geçmedim. acaba benim motor çinli değilde kayserili mi?
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
niceman abi motoru deiştirmeyi düşünüyormusun:silent: neden soruyorum çünkü gerçekten çok ii paylaşım yapıyorsun site için :)başka motorlarda da böyle başlık açıp yönlendirci olman dileği ile :rendeer: motor nasıl varmı hãla sorunlar? :pale:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
BLOODMN' Alıntı:
Beyler benim motor 420 km de daha yedek benzine bile geçmedim. acaba benim motor çinli değilde kayserili mi?
:queen: :queen: :queen: :queen: bellii kayserılı
ayrıca sen mersının nerseınde oturuyosrsun:silent:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
sağol dostum ben tarafsız şekilde yaşadıklarımı paylaşmaya çalışıyorum başka bir motosiklet alırsam onunla ilgili başlık açıp onlarıda bir bir yazarız artık :)



Tornedo' Alıntı:
niceman abi motoru deiştirmeyi düşünüyormusun:silent: neden soruyorum çünkü gerçekten çok ii paylaşım yapıyorsun site için :)başka motorlarda da böyle başlık açıp yönlendirci olman dileği ile :rendeer: motor nasıl varmı hãla sorunlar? :pale:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
yok abi ben hyosung gt250R yada honda cbf600ABS düşünüom bu arada sende gelicenmi cumartesi günü geziye ??

ermac' Alıntı:
bi yerden para çıksada 600RR alsak kapatsak konuyu::)
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bu motorun ayrıntılı fotografları varmı beyler sıtede bıraz baktım ama göremedım...bilen varsa ,,irtibat::p
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
bekle hafta sonu bol bol çekicez resimlerini o zaman yayınlarız burada :)

okan4037' Alıntı:
bu motorun ayrıntılı fotografları varmı beyler sıtede bıraz baktım ama göremedım...bilen varsa ,,irtibat::p
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
101
NicemaN' Alıntı:
rodaj süresinde 50 60 km hızı geçmediğin için düşük devirde yakıt tüketimide az oluyor benzin in ben ilk depo ile 450 km gitmiştim çok iyi biliyorum bu arada benzin musluğunu yukarı doğru diilde aşağı doğru bükmen gerekiyor yoksa yedek diye çakılır kalırsın bi yerde haberin olsun :)
niceman baba, bu foruma da mesaj yazmaya gelmiyor ha. mesajı yazdık benzin bitti. tabi içindeki yedek hariç 422 km yol yapmış olduk.
bir de ben bu rodaj işine pek güvenmiyorum. insanlar yavaş gitsin de motor garanti süresinde arıza yapmasın diye uydurmuşlar gibime geliyor. ben ilk 200 km yi 70-90 arası gezdim. ondan sonra hep şehir içinde gezmek zorunda kaldım. bence şu kilometreyi geçmeyeceksin diye değilde uygun devirlerde kullanmak daha mantıklı. yani yeni motorda 5 viteste 40-50 ile gitmek beni ve motoru boğar.

okan4037' Alıntı:
:queen: :queen: :queen: :queen: bellii kayserılı
ayrıca sen mersının nerseınde oturuyosrsun:silent:
gülnardayım. resim işine gelince topici üye girişi yapıp komple gez bi sürü resim var ben bir klasör yaptım bayağı foto birikti
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Cumartesi gelecek olan 3 Racer cı var bildiğim.. Niceman , Ammsav ve ben.. Başka kimse varmı bizim ekipten...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
110
resim çekinde.. 3 -5 racer bi araya gelince nasıl bi görüntü ortaya çıkıyo merak ediyorum
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
33
mondial kullanıcılarııa sessleniorumm! nasılll memmmnunnmusunsss yaa!alıcam bende 151 var aklımda
bide rn var klasık model ama iii diil diolar.....

::stretche
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst