Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
serkan usta ahmet Kardeşimizinki 140 benziyor yanılıyormuyum.
ahmet dostum ebatlarına bakıp bi yaza bilirmisin
2020IMG0231A.jpg

8487IMG0232A.jpg
[/QUOTE]
 
Katılım
13 Ara 2009
Mesajlar
17
Slm arkadaşlar. benim merak ettiğim şey. motorun üstndeki kanuni kabartmasını nasıl temizleyebilr veya değiştirebilrz. Bu kısım taşlanabilrmi ? Yada kapak gibi birşey takılabilrmi.??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Slm arkadaşlar. benim merak ettiğim şey. motorun üstndeki kanuni kabartmasını nasıl temizleyebilr veya değiştirebilrz. Bu kısım taşlanabilrmi ? Yada kapak gibi birşey takılabilrmi.??

neresındekı yazıyı mesela....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:15 ----------


bak benımkınde hıc yazı yok...
sadece debrıyaj kapagının orda yazı var...onuda yaza dogru bı sekılde halledecem...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Slm arkadaşlar. benim merak ettiğim şey. motorun üstndeki kanuni kabartmasını nasıl temizleyebilr veya değiştirebilrz. Bu kısım taşlanabilrmi ? Yada kapak gibi birşey takılabilrmi.??

çok güzel bi konuya deyinmiş hakketten bende merak ettim şimdi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:43 ----------

bak benımkınde hıc yazı yok...
sadece debrıyaj kapagının orda yazı var...onuda yaza dogru bı sekılde halledecem...

ya iyi hoşta sol tarafında yazıyor motorun her yerinde kanuni yazıyor zaten
kolay ve pratik yolu varmıdırki acaba
üzerine sticer gibi bi şey bi metal kaplama ma yapmak lazım
ama nasıl maliyetsiz olmalı ve vizeye gidecegin zaman çıkartabilecegimiz bişey
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ısı tabancası var...ben depodakı kanunı yazısına tuttum kendılıgınden kavladı cıktı....hıc boya moya kavlaması olmadı....dıger yazıları boyayacagım ıcın kazımıstım
cıze cızee
ama bu dedıgım depo ıcın cunku depo demir oldugu ıcın ıstedıgın kadar ıst genede bısey olmuyor...o yazı öylece kalıp seklınde cıktı geldı...dedıgım ıs tabancası da 800 dereceye kadar ısı verıyor...ha okadar ısıtmadım tabı...genede ısıtıp deneybeılırsınız...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
yok yanlış anlaşılma var galiba ben granaj üzerindeki sticker lerden bahsetmiyorum onları çakmakla bile kaldırısın benim bahsetdigim motorun üzerindeki kanuni yazısı depraj balatasını kapayan ve vites şanzuman kapagında bulunan yani motutun üzerinde yazan ları diyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yanlış anlaşılma var galiba ben granaj üzerindeki sticker lerden bahsetmiyorum onları çakmakla bile kaldırısın benim bahsetdigim motorun üzerindeki kanuni yazısı depraj balatasını kapayan ve vites şanzuman kapagında bulunan yani motutun üzerinde yazan ları diyorum
ha tamam anladım....
ben de yaza dogru onların ıcabına bakacagım...bı sekılde halletmeye calısacagım bakalım....
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar bırakınjm o yazıda nazarı olsun yahu,
benım dukkanda yapacaktı o kapakların ıkısındende kuzen,
farklı oldugu ıcın ismide farklı olsun dıye,
güzel bir rüzgar deseni yapacaktı,
dükkanın adı POYRAZ'dı çünki,
bende demıstım bırak oda kalsın barı,
o kadarda ayıp etmeyelım dıye bıraktım,

ama çok sıkıntı olauyor bızım ıcın dersenız,
kapakları sokun ve işinin ehli bir tornacıya gıdıp,
istedıgınız yazıyı yazdırabılır ve ucuza çıkarabılırsınız...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bırakınjm o yazıda nazarı olsun yahu,
benım dukkanda yapacaktı o kapakların ıkısındende kuzen,
farklı oldugu ıcın ismide farklı olsun dıye,
güzel bir rüzgar deseni yapacaktı,
dükkanın adı POYRAZ'dı çünki,
bende demıstım bırak oda kalsın barı,
o kadarda ayıp etmeyelım dıye bıraktım,

ama çok sıkıntı olauyor bızım ıcın dersenız,
kapakları sokun ve işinin ehli bir tornacıya gıdıp,
istedıgınız yazıyı yazdırabılır ve ucuza çıkarabılırsınız...

abı o kapakların arkasında bısey yok....yanı söksekte yag mag akmaz....söküp gezelım yaw....:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
68
arkadaşlar o yazının üzerine şu spor arabaların benzin kapağına yapıştırılan yuvarlak parlak yapışkanlar var üzerindede sport ex gibi yazılar yazıyo onlardan bir çift yapıştırılabilir ne dersiniz _??
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
arkadaşlar o yazının üzerine şu spor arabaların benzin kapağına yapıştırılan yuvarlak parlak yapışkanlar var üzerindede sport ex gibi yazılar yazıyo onlardan bir çift yapıştırılabilir ne dersiniz _??

bence okadar gerekyok öyle daha çok dikat çeker neden kapattı diye

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:30 ----------

arkadaşlar bırakınjm o yazıda nazarı olsun yahu,

aslında en dogrusunu dedin zaten uzaktan bakınca belli olmuyor özellikle okumak lazım en iyisi boşa kafa yormamak devam etmek ama şöyle honda falan yazsaydı fena olmazdı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw motordan anlayan yanı motorcu adam zaten ne marka oldugunu az cok bılıyor...
anlamayanlar da gelıyo bu honda mı kawasakı mı dıye japonları sayıyo...yok kanunı dıyınce de yüzünü ekşitiyo...begenmemiş gibi...:pr::pr:
 
Katılım
9 Tem 2009
Mesajlar
4
Zaten bizimde belirttiğimiz gibi yakıt tüketimi ortalama 2.9 lt. olarak verilmiştir yani net rakamlar asla değildir.Fakat bu ölçülendirmeyi çoğu firma 5000 km'yi geçmiş motorlar üzerinde ,ortalama 80-100 km sabit hızla otobanda aldığı yola göre hesaplamaktadırlar.
Fakat bildiğiniz gibi değerleri 2.9 lt yakıt tasarrufu verilen bir motoru 2 lt yaktırmakta yada 6 lt yaktırmakta tamamen kullanıcın kontrolündedir.

Saygılarımızla...

Racer 200 modelimizin Fiyatı 2.999 YTL.olarak planlanmıştır.
Ekli dosyayı görüntüle 98

TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor 1 Silindir 4 Zamanlı
Silindir Hacmi 193,2 cm3
Maksimum Güç 14,96HP/7500 dev./dk.
Soğutma Sistemi Hava
Çalıştırma Elektrikli / Pedal
Ön Fren Disk
Arka Fren Tambur
Yakıt Tankı Kapasitesi 13 Lt.
Yakıt Tük. Ort.(Lt/100 km) 2,9 Lt.
Ön Lastik 90/90-18
Arka Lastik 130/70 - 18
Boyutları (mm) 2060x715x1155
Ağırlığı 140 kg.

konuyla hiç alakası yok ama bişey sormak istiorum kanuni rokko 150cc var 2580 km de fakat motorum eski gücünden alakası kalmamıs halde 80 i gecmior sesi arttı hişirti olu resmen tutukluk yapıo servisinden şikayetim cok ilk bakımda sadece balata deişti yag deişti tamam dediler motor ses yapıo dedim hiç dokunmadılar acarız bişey cıkmazsa acma parası senden dediler balata taktık hiç çalıstını görmedim ön fren bitti zaten kalkerken motor titrio resmen işin garibi motoruma cok iyi baktım ama bunlar basıma geldi 2.bakıma götürecem gene aynı seyler olursa şikayet etcem cıldıracam kan dökecem o kadar sinirliyim su motoru adam edecek bi servis yokmu yaa ben sivastayım bana bi yardım edin lütfen konuyu böldüğüm için cok özür dilerim
 
Katılım
1 Mar 2010
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yamaha nouvo motorumu satıp (inş) yeni bir motor almayı planlıyorum kısmetse. racer 200 de yaşadığınız problemler nelerdir???
kronik sorunları varmıdır motorun???
max hızı nedir???
günde 100 km yol yapsa problem çıkarırmı mesala???

bana yardımcı olursanız çok sevinirim...
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bence sen bu baslık altındakı msj lası ıncele emınım ıyı yanlarınıda kotu yanlarınıda goruceksındır =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst