Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
gunaydın korkut kardes kaza yapan arkadasa Allah sıfa versın dıyorum ıkıncısıde ıns sahıdını bulur zararını karsılastırırsın kardes valla gecç olmak ıyıde bazı lavuklar bızım gıbı genc ınsanlara yıkıyor cezayı halbukı aracı ıyı kullanamayanlar onlar karsı taraf orta yaslarda ıse zaten reflesk kalmamıstır. ıns hakkın ıcın hayırlısı olur kardes.

Birde tali yol ayrımına yaklaşınca kesinlikle arabaları sağ taraftan sollamaya kalkışmamalı ...:cat:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
20 gün beklemeden sonra motorumu aldım,vites musurum değişti sadece ama servis formuna yazdığımız bakımların hiçbirini yapmamıslar zinciri bile germemişler sasenın ordakı plastiği eritmiş allah bildiği yapsın hakkımı helal etmiyorum,bu zincir germesi tam olarak nasıl yapılıyo arkadaşlar? hangi takımlar lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet yoksa teker yamuk oturur
çok dikkatli olun bu konuda hah
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
çok sağol serkan kardeşim,benimki bayağı gevşekmiş bi 3 cm esniyo nerdeyse,yarın kalkınca ilk işim onu sıkmak,bide bazen ön frene çok bastiğim zaman tok diye bi ses geliyo heralde direksiyon yataklarından onuda bi gösterecem boşluk var heralde ama servise değil bi 20 gün daha yatmasını istemiyom,servisle işim olmaz artık adi köpekler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
HERKESE MERABALAR.Serkan ustaya bir sorum olacak bu eksozu kuyruğun altına nasıl aldın bi zararı varmı?birde senin yaptığın gibi grenaj yapsak ne kadar tutar?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
HERKESE MERABALAR.Serkan ustaya bir sorum olacak bu eksozu kuyruğun altına nasıl aldın bi zararı varmı?birde senin yaptığın gibi grenaj yapsak ne kadar tutar?

arkadaşım bayağı gerilerde o konuyu yazmıştım fakat tekrarlayabılırım tabıkıde,

grenaj işine girmen için fıber glas yapan bir yer bulmalısın,
kendım becerırım dersen,
polyester ve ketenını alman yeterli,
sen yaparsan 40 lıraya çıkıyor,
fiberciye yaptırırsan 180 liraya yapıyorlar.
nasıl yapıldığı hakkında tüm bilgiler önceki sayfalarda mevcut aklında olsun...
______________________________________________________________________________________
egzos için öncelıkle amortısorünü 2'lemelisin,
tek amortısorun yaylaması lastıgın egzosa değmesı demek çünki,
benım motor dahi artçım eğer 100 kg ve üzeeri olunca sert kasislerde değiyor.
o nedenle öncelıkle amortısorleri çiftlemeye ugrasmalısın,
sonrasında sağlıklı bir egzosçu bulup çift egzosu teke düşüreceksiniz ve boru kıvıracak egzosçu,

sağdan veya soldan istediğin yerden veya hangi kısım daha sağlıklı olacak ise oradan kuyruk altına cekecek boruyu ve elbette susturucusunu,

sanırım yeterınce açık oldu...

zaten attığım pek çok resimde nereden ve nasıl geçtiği açık ve net belli oluyor...

Kolay Gelsin...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar dün emreyle beraberufak keçiören gezimizin fotoları

KALE-KULE-ŞELALE:cherry:

13052009001l.jpg

13052009002o.jpg

13052009003g.jpg

13052009004g.jpg

13052009005.jpg

13052009006p.jpg

13052009007i.jpg

13052009lqz.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
çok sağol serkan kardeşim,benimki bayağı gevşekmiş bi 3 cm esniyo nerdeyse,yarın kalkınca ilk işim onu sıkmak,bide bazen ön frene çok bastiğim zaman tok diye bi ses geliyo heralde direksiyon yataklarından onuda bi gösterecem boşluk var heralde ama servise değil bi 20 gün daha yatmasını istemiyom,servisle işim olmaz artık adi köpekler.

wallaha bence kendi işini kendin görmeye bak ben bişey anlamam ama kıra kırada olsa ögrenecem adamlara resmen yalvarıyon ya benimde öndisk sürtüyo buna ne yapa biliriz bilen varmı acaba

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:08 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:04 PM ----------

arkadaşlar dün emreyle beraberufak keçiören gezimizin fotoları

KALE-KULE-ŞELALE:cherry:

13052009001l.jpg
----------------------ÖzLeMişİm fOtoLArI GöRünCe aCayip oLDum YA___________________
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ön disc nasıl sürtüyor yahuu:s
o dısk değildir,
ön balatan bitmiş ve sonundaki metal kısıma dayanmış olabılır,
bir bak ıstersen.

dısc'in yamulması gerekıyor surtmesı için,
ve yamulması ıcınde saglam bır darbe alması gerekıyor...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
serkan kardeşim bu yağ ölçümü en doğru şekilde nasıl yapılıyor,ben düz bir zeminde orta sehbayı açıp o şekilde bakıyorum ama arka teker havada kalıyo ozaman,sence doğru bir yöntemmi?
birde zinciri germek için arka tekeri sökemedim çok sıkı,sağ taraftakini biraz gevşetim ama içindeki mil ile beraber dönmeye başladı hayret ettim,soldakınıde gevşetemedim,bu seferlik paramla yaptırıyımda bi ustaya bidaha hep kendim yaparım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
ön disc nasıl sürtüyor yahuu:s
o dısk değildir,
ön balatan bitmiş ve sonundaki metal kısıma dayanmış olabılır,
bir bak ıstersen.

dısc'in yamulması gerekıyor surtmesı için,
ve yamulması ıcınde saglam bır darbe alması gerekıyor...

serkan abi makina sıfır ön diskten ses geliyor giderken ya salmıyor yada sürtüyor fren temizleme spreyi sıkıyom 2 gün sonra gine aynı makina daha 300 km
:))))) Asıl hata bende buraya alır almaz foto atmadım ama daha bugün çekilme bi foto asılayım
makina daha 1 Haftalık bana kalırsa kapannasılmı sıkı geliyor nasıl gevşetebiriz sürünmeyi önlemek iiçin


 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2008
Mesajlar
232
Arkadaşlar bu makinanın uzun yolda zorlanmadan(redline girmeden) gidebileceği uygun hız nekadar acaba??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 PM ----------

Hem tek kişi, hemde iki kişiyken olarak alırsam hız limitlerini daha yararlı olucaktır arkadaşlar..
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
Arkadaşlar bu makinanın uzun yolda zorlanmadan(redline girmeden) gidebileceği uygun hız nekadar acaba??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:04 PM ----------

Hem tek kişi, hemde iki kişiyken olarak alırsam hız limitlerini daha yararlı olucaktır arkadaşlar..

uygun hızmıdır bilmem ama biz iki kişi 110 la rahat bi şekilde gittik 110 dan sonra biraz zorlanıyor
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serkan kardeşim bu yağ ölçümü en doğru şekilde nasıl yapılıyor,ben düz bir zeminde orta sehbayı açıp o şekilde bakıyorum ama arka teker havada kalıyo ozaman,sence doğru bir yöntemmi?
birde zinciri germek için arka tekeri sökemedim çok sıkı,sağ taraftakini biraz gevşetim ama içindeki mil ile beraber dönmeye başladı hayret ettim,soldakınıde gevşetemedim,bu seferlik paramla yaptırıyımda bi ustaya bidaha hep kendim yaparım:)
motor ön kısımda oldugundan sıkıntı yaratacagını sanmam,
sen o şekılde yap ölçümünü,
birde lastiği komple sökmeyeceksın zaten,
sen sadece gevşeteceksın ve 13 anahtar ile lastıgı gerı çekeceksın,
bırde usta o kadar iş için para alırsa bır daha o servıse veya tamırcıyede gıtme,
yapılacak iş 5 dk sürmüyor...
serkan abi makina sıfır ön diskten ses geliyor giderken ya salmıyor yada sürtüyor fren temizleme spreyi sıkıyom 2 gün sonra gine aynı makina daha 300 km



]


anlaşılan balatalarına mınık taşlar sıkışmış olabılır,
tabi gelen ses fare sesi gibi cıyaklıyorsa :)

balatalarının sökülüp zımparalanması gerekıyor...

ama fazla değil 30,40 km içinde geçmesı gerekıyor o sesın,
balata aşınacagından.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst