HERKESE MERABALAR.Serkan ustaya bir sorum olacak bu eksozu kuyruğun altına nasıl aldın bi zararı varmı?birde senin yaptığın gibi grenaj yapsak ne kadar tutar?
arkadaşım bayağı gerilerde o konuyu yazmıştım fakat tekrarlayabılırım tabıkıde,
grenaj işine girmen için fıber glas yapan bir yer bulmalısın,
kendım becerırım dersen,
polyester ve ketenını alman yeterli,
sen yaparsan 40 lıraya çıkıyor,
fiberciye yaptırırsan 180 liraya yapıyorlar.
nasıl yapıldığı hakkında tüm bilgiler önceki sayfalarda mevcut aklında olsun...
______________________________________________________________________________________
egzos için öncelıkle amortısorünü 2'lemelisin,
tek amortısorun yaylaması lastıgın egzosa değmesı demek çünki,
benım motor dahi artçım eğer 100 kg ve üzeeri olunca sert kasislerde değiyor.
o nedenle öncelıkle amortısorleri çiftlemeye ugrasmalısın,
sonrasında sağlıklı bir egzosçu bulup çift egzosu teke düşüreceksiniz ve boru kıvıracak egzosçu,
sağdan veya soldan istediğin yerden veya hangi kısım daha sağlıklı olacak ise oradan kuyruk altına cekecek boruyu ve elbette susturucusunu,
sanırım yeterınce açık oldu...
zaten attığım pek çok resimde nereden ve nasıl geçtiği açık ve net belli oluyor...
Kolay Gelsin...