- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
ha bide serkan ustanın dediği lafa bakın bi,
en azından 10 motorda 8 i 120 vuruyordu,
diyo cevabında bana.
aklıma ilk gelen Kanuni fabrikasında mühendismi bu adam dedim kendimce.
sen seninki ve birkaç arkadaşınınki dışında kaç kanuniye bindinki dostum??
Paramparça yapmışsın motorunu bi acayip görüntü şekil yapmışsın,
ama senin zevkin tabi ben ordan anladım bi sorun olduğunu zatenki.orjinaaaaali hepsinden iyiydi bence : )
arkadaşım yazdıklarının hepsini okudum ve cvplarınıda vereyim istersen,
1,muhendıs felan değilim 7.8 meslek sahibi biriyim,
içlerinden biriside makına imalatçısı gelıyor,
2.gerek nette olsun,gerek realde (gerçek hayatta)olsun,
pek çok kanuni kullanıcısı var tanıdıgım ve tanımadıgım,
ve hepsıde benı tanıyor,
çunkı senın gıbı değilim ben,
en ufak bir can sıkıcı ses duydugum zaman sesin kaynagıbı bulur ve sesi keserın,
bu nedenle hiç yoksa 30 kanuniye bınmışımdır,
ve en az 20 tanesının son süretine en az 3'er sefer bakmışımdır,(eğişiklikler sonrasında)
3,motoru paramparça yapmış felanda değilim emın ol,
sen motora uzaktan bakarken ben teke çıkıyordum motorla,
ve bu arada senınde dediğin gibi bu benım zevkım,
sen motorunu yenı almışsın,
sat bakalım kaç para görecek,
ben önceki halı ıle 3500 liraya 2000 peşın 1500 3 taksit olarak alıcı bulmuştum ve işin içinde taksıt var dıye ve sonrasındada almayı planladıgım motor satıldı dıye vaz geçtim,
VE BU KIRMIZILI YAZILI YAZINI ANLAYAMADIM???
SORUN NERDE OLDUGUNU ANLADIN SEN??
MOTORDAMI SORUN VAR YOKSA BENDEMİ YANİ??
SÖZLERİNİ AÇARAK KONUŞ VE DİKKATLİ SEÇ DOSTUM...
ve ben daima farklı olmayı seven biriyim,
sen motoruna 50 lira verip bir lamba almayı istemezken benım yaptıklarım 1000 liranın üzerine çıktı,
sorunlu bır motor olsa sende o kadar masraf yapılırmı??
veya alıcı çıktıgı zaman satılmazmı???
Kusura Bakma Biraz Bayağı Bir Uzun Oldu Ama,
Sanırım İstediğin CVP'ları ALMIŞSINDIR Artık...
Hayırlı GeceleRR...
benim zincir sorum ortada kaynadı ya
dostum bıldıgım kadarı ile,
yarım parmak ve 130 veya 134 bakla olması gerekıyor,
en uzun hazır zıncır olan,
CGL zinciri 128 bakla oluyor ve 4,6 bakla kısa gelıyor...
bu arada fıyat nedır belkı aramızdan almak ısteyenlerde olur,
mesela ben
bu arada renklı zıncır dediğin,
bıldıgım kadarı ile GOLD RING ZINCIR olması gerekıyor,
o nedenle onlar rece makıneler ıcın olanları var,
tam parmak oluyor onlar,
onu takman için komple zıncır dişli olarak değiştirmelisin,
fakat oda dişli kalın gelebılır sanırın...
sen yınede aldır ama eğer fiyat uygun ise,
burada emın ol çok pahalı o zıncırler...
Son düzenleme:
